رفع شکستگی شبکه جمع آوری فاضلاب بابلسر

نائب رئیس شورای هماهنگی مدیران و رئیس ستاد شرایط اضطراری صنعت آب و برق مازندران گفت: در مانور تمرینی- آموزشی وزارت نیرو، رفع شکستگی لوله ۲۰۰ فاضلابی در بابلسر با تلاش اکیپ عملیاتی از استان معین تهران در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در حاشیه مانور تمرینی- آموزشی وزارت نیرو در بابلسر اظهار داشت: لوله ۲۰۰ فاضلابی مقابل دانشگاه پردیس بابلسر به دلیل نفوذ ریشه درختان دچار دوپهنی و انحراف شده بود و با سوراخ کردن لوله به داخل ، نفوذ و موجب کم شدن ابعاد لوله و در نهایت انسداد جریان فاضلاب شد .

وی افزود: هم اکنون طی مانور تمرینی- آموزشی وزارت نیرو با همکاری تیمهای امدادی از استان معین تهران عملیات حفاری و سپر کوبی و مهار خاک در حال اجراست که البته به دلیل ترافیک سنگین مسیر و جایگیری لوله در عمق ۴ متری و نیز بافت ریزشی خاک، کار به سختی در حال انجام است.

نائب رئیس شورای هماهنگی مدیران و رئیس ستاد شرایط اضطراری صنعت آب و برق مازندران ادامه داد: در حال حاضر جریان فاضلاب قطع شده و عملیات برش لوله و تعویض در حال اجراست و پس از این مرحله پر کردن ترانشه با مصالح مناسب و عملیات پاکسازی محل اجرای عملیات و بازگشایی معبر صورت می گیرد و جریان فاضلاب برقرار خواهد شد.

گفتنی است مانور تمرینی – آموزشی وزارت نیرو در شرایط کاملا واقعی در حال اجراست.