رفع تصرف اراضی بستر رودخانه ایلام

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام از رفع تصرف بیش از 250 مترمربع بستر رودخانه در شهرستان ایلام خبر داد.

رفع تصرف اراضی بستر رودخانه ایلام انجام شد. مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام از رفع تصرف بیش از ۲۵۰ مترمربع بستر رودخانه در شهرستان ایلام خبر داد. به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، رفع تصرف اراضی بستر رودخانه ایلام انجام شد. دکتر صادق علیمرادی با بیان این مطلب، گفت: در راستای حفاظت و صیانت از اموال عمومی و جلوگیری از دخل و تصرف افراد سودجو به اراضی واقع در بستر رودخانه های استان، با تلاش و آگاهی اکیپ گشت وبازرسی، کارشناسان واحد مهندسی رودخانه و سواحل و پیگیری های کارشناسان حقوقی این شرکت، از بیش از ۲۵۰ مترمربع از اراضی بستر رودخانه واقع در شهرک شهید کشوری ( سرطاف ) رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این تصرف شامل دیوار کشی باغات و فونداسیون غیر مجاز منازل مسکونی در محدوده بستر و حریم رودخانه می باشد، تصریح کرد: پس از شناسایی تخلف، مراحل تشکیل پرونده و صدور اخطاریه لازم قانونی با قید فوریت توسط واحد مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت انجام و پس از پیگیری های قضایی به عمل آمده و صدور رای در محاکم قضایی، با حضور نماینده دادستان و نیروی های انتظامی شهرستان ایلام نسبت به رفع تصرف رودخانه مذکور اقدام به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام در پایان ضمن قدردانی از صدور رایی و دستورات قاطع و قانونی محاکم قضایی و همراهی و تعامل نیروی انتظامی شهرستان، با تاکید بر اینکه افرادی که در مجاورت حریم و بستر رودخانه ها نسبت به دخل و تصرف، احداث باغ، دیوار وغیره اقدام می نمایند حتما پیش از هرگونه ساخت و ساز، استعلام لازم را از شرکت آب منطقه ای اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند، خاطر نشان کرد: شرکت آب منطقه ای ایلام در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.