رفاه اجتماعی هدف مشترک توزیع برق و شهرداری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : رفاه اجتماعی و جلب رضایت مردم دو هدف مشترک بین شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری در امور خدمات شهری است. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در دیدار شهردار و معاونین وی با اشاره به […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : رفاه اجتماعی و جلب رضایت مردم دو هدف مشترک بین شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری در امور خدمات شهری است.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در دیدار شهردار و معاونین وی با اشاره به روابط خوب برق و شهرداری در امورخدمات شهری در جهت جلب رضایت مردم ، گفت : آمادگی داریم با تعامل بیشتر از گذشته ، بسته های همکاری متنوع را مشخص ودر قالب فعالیت های مشارکتی با یکدیگر اجرا کنیم.

وی ساماندهی تاسیسات برقی و تبدیل چراغ های قدیمی به ال ای دی در بحث سیما و منظر شهری را مهم خواند و گفت : موضوع بافت تاریخی و پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه ها برای استفاده از برق به جای گاز نیازمند تعریف یک پروژه گسترده و تامین منابع ملی است .

این مسئول نشست ها و تعامل های مستمر دو ارگان خدمت رسان برای رفع مشکلات و موانع احتمالی را حائز اهمیت خواند ومتذکر شد : وقتی علل برخی مشکلات خدمات شهری را واکاوی می کنیم ، به ناهماهنگی بین دستگاه ها می رسیم که با تعامل مستمر قابل رفع خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد: با تامین منابع لازم و همکاری فی مابین بتوانیم پروژه های متعدد شهری را تعریف و شیرینی بهره مندی آمن را برای شهروندان به ارمغان آوریم .