رضایت ۸۵ درصدی شهروندان از عملکرد مأموران قرائت کنتور و رسیدگی به حوادث آبفای اصفهان

بیش از ۸۵ درصد از مشترکین آبفای استان اصفهان از عملکرد مأموران قرائت کنتور و رسیدگی به حوادث این شرکت اعلام رضایت کردند. براساس نتایج نظرسنجی انجام شده که با مشارکت ۱۹۹۱ نفر از شهروندان در سال ۱۳۹۹ انجام شد بیش از ۸۵ درصد پاسخگویان از نحوه برخورد و رعایت ادب مأموران قرائت کنتور و […]

بیش از ۸۵ درصد از مشترکین آبفای استان اصفهان از عملکرد مأموران قرائت کنتور و رسیدگی به حوادث این شرکت اعلام رضایت کردند.

براساس نتایج نظرسنجی انجام شده که با مشارکت ۱۹۹۱ نفر از شهروندان در سال ۱۳۹۹ انجام شد بیش از ۸۵ درصد پاسخگویان از نحوه برخورد و رعایت ادب مأموران قرائت کنتور و مأموران رسیدگی به حوادث شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان رضایت کامل دارند و ۷۵ درصد نیز زمان مراجعه مأموران قرائت کنتور به درب منازل را بهترین موقع ممکن می دانند.

نتایج این نظرسنجی همچنین بیانگر آشنایی و آگاهی ۵۰ درصدی پاسخگویان از خدمات سامانه ارتباط با مشتریان ۱۲۲ و سامانه ارائه خدمات غیر حضوری ۱۵۲۲ است.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی در عین حال رضایت نسبتاً کمی از فشار شبکه توزیع آب داشتند و فقط ۳۵ درصد در این خصوص اعلام رضایت کرده اند. علت این امر نیز افزایش میزان مصرف در روزهای گرم سال و کمبود آب مورد نیاز به میزان ۳۲۰۰ تا ۴۳۰۰ لیتر در ثانیه است که موجب افت شدید فشار و یا قطع احتمالی آب در برخی مناطق می شود و امید است با بهره برداری از سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ این مشکل برطرف شود.

اضافه می شود رصد افکار عمومی و بررسی میزان رضایت مندی از خدمات رسانی آبفای استان اصفهان در سطح شهرها و روستاهای تحت پوشش از اهداف برگزاری نظرسنجی مشترکین است که همه ساله بر اساس مصوبات ابلاغی وزارت نیرو و با رعایت ضوابط علمی و روش های پژوهشی، به صورت الکترونیکی توسط واحد پژوهش و افکارسنجی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان انجام می شود.