در نشست رسانه ای عنوان شد:

رسانه موثر ترین ابزار فرهنگ سازی و امید آفرینی هر جامعه است

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز که به مناسبت روز ملی آب و در آستانه هفته درختکاری میزبان اصحاب رسانه ملی و استانی البرز بود

به گزارش برقاب،حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز که به مناسبت روز ملی آب و در آستانه هفته درختکاری میزبان اصحاب رسانه ملی و استانی البرز بود، از رسانه ها به عنوان ابزاری موثر در فرهنگ سازی و امید آفرینی جامعه یاد کرد.
نامداری در این خصوص گفت: با توجه به ضرورت تغییر نگرش جامعه به نحوه مصرف آب ، نیازمند اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم جامعه هستیم که تحقق این مهم تعامل بیش از پیش رسانه ها را می طلبد.
وی در ابتدای نشست خبری به اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب اشاره کرد و افزود: طی یکسال گذشته اقدامات قابل توجهی در جهت تامین آب شرب پایدار از جمله احداث تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج با ظرفیت ۵۷۰ لیتر برثانیه که تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، حفر ۱۲۰ حلقه چاه آب جدید، احیاء و مهندسی بیش از ۱۰۰ حلقه چاه ،افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت تولید آب تصفیه خانه شماره ۲ کرج و افزایش ظرفیت تولید آب تصفیه خانه شماره یک کرج از ۱۶۵ لیتر در ثانیه به ۴۳۰ لیتر انجام شده است.
مدیرعامل آبفا البرز عنوان داشت: علیرغم اقدامات مثبت انجام شده در سطح استان، بیش از همه نیازمند تغییر نگاه مردم به آب و نحوه مصرف آن هستیم.تغییر روش های آبیاری درختان ، گیاهان و فضای سبز در بخش کشاورزی، استفاده از تکنولوژی های نوین آبیاری و کاشت گیاهان متناسب با اقلیم کشور باید در سطح جامعه نهادینه شود.
او در خاتمه تاکید کرد: اعتقاد ما بر کاهش مصرف آب نیست، بلکه معتقدیم باید این مایع حیات را بهینه مصرف کرد.