با هدف افزایش آمادگی نیروهای توزیع برق زنجان:

رزمایش مدیریت بحران برگزار شد

رزمایش مدیریت بحران در حوزه امور برق گلشهر زنجان جهت افزایش کارآیی و آمادگی اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، عادل کاظمی، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ این شرکت با اعلام این‌که این رزمایش  باهدف آمادگی در برابر رویدادهای واقعی و شناسایی نقاط ضعف و قوت نیروهای عملیاتی برای پشتیبانی از زیرساخت‌های توزیع برق در سطح شهرستان زنجان برگزار شد گفت: در این رزمایش ۸دستگاه ترانس هوایی کم‌بار با توان ۲۴۵۵کیلوولت‌آمپر و با مشارکت اکیپ‌های عملیاتی از امورهای برق گلشهر، اشراق، سلطانیه و ایجرود تعویض و ساماندهی شد.

عادل کاظمی عنوان کرد: با توجه به تلفات بالای انرژی در ترانس‌های کم‌بار در قالب این رزمایش و دو مرحله ۷ ترانس هوایی۲۰۰ کیلوولت‌آمپر جایگزین ترانس‌های ۳۱۵ کیلوولت‌آمپر  و همچنین یک دستگاه ترانس ۲۰۰کیلوولت‌آمپر نیز به جای ترانس ۲۵۰ کیلوولت‌آمپر نصب شد و با این عملیات به میزان چشم‌گیری از تلفات موجود در شبکه برق منطقه گلشهر کاهش یافت.

کاظمی تعداد اکیپ‌های عملیاتی حاضر در رزمایش را ۴ اکیپ برشمرد و افزود: این اکیپ‌ها متشکل از ۱۶ نیروی عملیاتی، ۴ ناظر و یک کارشناس ایمنی به محل اجرای رزمایش اعزام و عملیات‌ها را با موفقیت به پایان رساندند. همچنین در این رزمایش ۴ دستگاه جرثقیل و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی مشارکت داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، رزمایش مدیریت بحران امور برق گلشهر با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برگزار شد.