برای سومین بار متوالی؛

رتبه نخست پذیرش مقالات کنفرانس منطقه ای سیرد به شرکت توزیع نیروی برق فارس رسید

شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای سومین سال متوالی رتبه نخست پذیرش مقاله درکنفرانس منطقه ای سیرد در میان شرکت های توزیع نیروی برق کشور را به خود اختصاص داد. مراسم تقدیر از نویسندگان مقالات پذیرفته شده در نهمین کنفرانس منطقه ای سیرد ایران و کنفرانس بین المللی سیرد در سالن اجتماعات شهید سردارحاج قاسم سلیمانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزارگردید.

در این مراسم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اظهارداشت: جای تقدیر است که شرکت توزیع برق استان فارس برای چندمین سال متوالی در میان سایر شرکت های توزیع برق کشور رتبه نخست پذیرش مقالات را با فاصله زیاد با شرکت دوم کسب نموده است. حمیدرضا کریمی فرد ادامه داد: حضور در چنین سمینارهایی نقش مهمی در ارتقاء سطح علمی پژوهشگران ایفا می نماید. درجه حیات یک سیستم و سازمان رو به رشد به درجه اندیشه و دانش آن سازمان بستگی دارد و خروجی فکری کارکنان تبدیل به دانشی برای توسعه مجموعه می گردد و این مهم به عنوان میراثی ماندگار و فراتر از فعالیت های روزمره می باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های این شرکت، مشارکت کلیه همکاران در ارائه مقالات و هم افزایی علمی می باشدکه گام‌ مثبتی در افزایش دانش صنعت برق کشور است.کریمی فرد با اشاره به رویکرد مثبت این شرکت نسبت به حوزه های تحقیق و دانش پژوهی گفت: همین امر باعث شد تا شرکت چشم اندازی وسیع در حوزه پژوهش ترسیم نماید و امیدواریم با همکاری خبرگان و اساتید دانشگاه، موفقیت شرکت در آینده نیز تضمین، تثبیت و ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به کسب رتبه نخست ارائه مقاله در کنفرانس سیرد از سال ۱۳۹۷تا ۱۴۰۰در کنفرانس منطقه ای سیرد گفت: در این مدت اقدامات موثری در حوزه ارتقاء علمی شرکت صورت پذیرفته که از آن جمله می‌توان به عقد تفاهم نامه های سه جانبه با استانداری فارس ودانشگاه های شیراز و صنعتی شیراز اشاره کرد.

این مقام مسئول از چاپ، ترجمه و تألیف ۵ جلد کتاب، انجام ۲۷پروژه تحقیقاتی، پذیرش ۲۵۰مقاله درکنفرانس ها و              مجله های تخصصی، برگزاری اتاق فکر با اساتید دانشگاه و خبرگان، استفاده از ‌دانشجویان نخبه دانشگاهی به عنوان سرباز امریه و تعامل باشرکت های دانش‌بنیان به عنوان برخی اقدامات دیگر این شرکت در حوزه پژوهش و تحقیقات یاد نمود.

*استمرار موفقیت نیاز به برنامه ریزی دارد

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در بخش دیگری از این مراسم بیان داشت: بر این باوریم مهمتر از کسب رتبه نخست در پذیرش مقالات، حفظ آن مقام است و این در حالی است که  این شرکت خوشبختانه سه سال پیاپی جایگاه نخست را در این کنفرانس حفظ نموده است. شاهرخ آزرم با اشاره به برخی از دلایل این موفقیت افزود: این کار نیاز به برنامه ریزی دارد چرا که ممکن است شرکتی یک سال بتواند برتر شود، اما تکرار آن در سه دوره اتفاقی نیست و تلاش ما استمرار این موفقیت در سال پیش رو ست. آزرم خاطرنشان کرد: برای ادامه این موفقیت دفترتحقیقات شرکت برنامه هایی را در دستور کار دارد که از جمله می توان به برگزاری دوره های تحقیق و مقاله نویسی با کمک اساتید دانشگاه، استفاده از مشاور در تهیه مقالات و همچنین حضورهفتگی اساتید دانشگاه برای مشاوره در شرکت اشاره نمود.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه سخنان خود از همکاران پرتلاش دفتر تحقیقات شرکت به جهت پیگیری مجدانه و اقدامات انجام شده تقدیر نمود.گفتنی است در ادامه این مراسم مقاله” طراحی و بهینه سازی مبدل الکترونیک قدرت” پذیرفته شده درکنفرانس بین المللی سیرد توسط علیرضا رجبی، مقاله اولویت بندی پایه های فرسوده در نرم افزار PM جهت بهبود تاب آوری شبکه توزیع نیروی برق استان فارس، پذیرفته شده در نهمین کنفرانس منطقه ای سیرد ایران توسط محمود روستایی و مقاله” برنامه ریزی شارژ خودروهای الکتریکی با درنظر گرفتن مشترکان مسکونی و واحدهای فتو ولتائیک” پذیرفته شده در نهمین کنفرانس منطقه ای سیرد ایران توسط حسین منصوری ارائه شد.در پایان مراسم از نویسندگان مقالات پذیرفته شده در کنفرانس بین المللی سیرد و نهمین کنفرانس منطقه ای سیرد ایران و مدیریت های برتر خفر، رستم و لامرد با اهداء لوح و هدیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.