در ارزیابی عملکرد رده های بسیج صنعت آب و برق احراز شد؛

رتبه برتر پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

 پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ رده های بسیج صنعت آب و برق کشور، رتبه برتر را کسب کرد.

گفتنی است: مطابق بررسی و اعلام حوزه مقاومت بسیج شرکت مادر تخصصی توانیر، پایگاه مقاومت بسیج نور این شرکت، به لحاظ نوآوری، اثربخشی و مطابقت عملکرد با برنامه ها و ماموریتهای تکلیفی از حیث کمی و کیفی و نیز به هنگام بودن در مقایسه با سال قبل از رشد قابل قبولی برخوردار و حائز رتبه برتر گردیده است.

یادآور می‌شود : به دلیل کسب این موفقیت، مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو از مساعی و حمایت های “سید محمد حسینی نژاد” مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در تحقق اهداف و برنامه های بسیج در مجموعه شرکت تشکر و سپاسگزاری به عمل آورده است.

 همچنین “میثم جعفرزاده”، مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با ارائه تقدیرنامه ای از فرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج این شرکت قدردانی نموده و در بخشی از این متن لوح سپاس خطاب به “حمید نظری”، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان آمده است: “در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و مأموریتهای ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین، براساس ارزیابی های به عمل آمده از عملکرد سال ۱۴۰۰، آن پایگاه از سوی حوزه مقاومت بسیج شرکت مادر تخصصی توانیر، موفق به کسب رده برتر در سطح شرکتهای استانی صنعت برق گردیده اید. بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک بسیجیان عزیز، اعضای محترم شورا، جنابعالی و همراهی مدیریت خدوم شرکت متبوع می باشد. لذا اینجانب برخود لازم می‌دانم از مساعی و زحمات بی وقفه و مخلصانه شما برادر ارجمند و دیگر عزیزان دست‌اندرکار تقدیر و قدردانی نمایم