مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

 راه پیشرفت و پیروزی روحیه جهادی است

براساس ابلاغ وزارت کشور مبنی بر تجلیل، تکریم و رفع مشکلات و مسایل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با خانواده‌ شهدای منتسب به صنعت برق استان زنجان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی در این دیدار که در قالب طرح سپاس انجام شد، با تاکید بر زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره حماسه سازان ۸ سال جنگ تحمیلی، به‌خصوص شهدای دفاع مقدس، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه تمامی دستگاه‌های کشور دانست و افزود: توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و تقویت روحیه جهادی راه برون رفت از تمامی مشکلات است و باید مردان و زنان ایران اسلامی دوشادوش هم برای اعتلای این مرز و بوم مانند تمامی ایثارگران دفاع مقدس در سنگرهای مختلف تلاش کنیم.

جوادی افزود: دوران دفاع مقدس دانشگاهی بزرگ برای همه ماست، تا روحیه جهادی را جایگزین روحیه بی‌تفاوتی به مشکلات کنیم و بیاموزیم از مسوولیت‌های خود در هر جایگاهی که هستیم شانه خالی نکنیم. دفاع مقدس و بزرگ‌مردان ایثارگر به عنوان الگوهای جامعه به ما نشان دادند که راه پیشرفت و پیروزی روحیه جهادی است و خوشبختانه در مجموعه توزیع برق استان زنجان این روحیه والا جا افتاده و عملکرد این مجموعه نشان دهنده این روحیه جهادی است.

گفتنی است در این دیدارها مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با مادران شهیدان حیدرعلی الماسی و جلال‌الدین ناصری و همچنین همسر شهید علی محرمی دیدار کرد.