راه اندازی سامانه کنترل هوشمند بار سرمایشی در چیلرهای تراکمی ادارات تهران

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از نصب وراه اندازی سامانه کنترل هوشمند بار سرمایشی در چیلرهای تراکمی دستگاههای اجرایی به منظور کاهش بار شبکه برق پایتخت خبر داد. کامبیز ناظریان سرپرست این شرکت، کاهش بار شبکه برق پایتخت در زمان پیک بار فصل تابستان را یکی از اهداف مهم این شرکت دانست و […]

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از نصب وراه اندازی سامانه کنترل هوشمند بار سرمایشی در چیلرهای تراکمی دستگاههای اجرایی به منظور کاهش بار شبکه برق پایتخت خبر داد.

کامبیز ناظریان سرپرست این شرکت، کاهش بار شبکه برق پایتخت در زمان پیک بار فصل تابستان را یکی از اهداف مهم این شرکت دانست و با تاکید بر نصب سامانه های کنترل بار سرمایشی بر روی چیلرهای تراکمی مشترکان پرمصرف اداری گفت: در فاز اول این طرح تعداد ۴۰ سامانه IOT در سال ۱۳۹۹ توسط شرکت های پیمانکار در چیلرهای تراکمی ارگان های پرمصرف نصب شده است که این تعداد در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بیش از ۲۵۰ دستگاه رسیده است.وی از افزایش این تعداد به ۵۰۰ دستگاه در فاز بعدی در چیلرهای ادارات و ارگان های پرمصرف هدف خبر داد.
ناظریان با تاکید بر اینکه هم اکنون تمام ساختمان های وزارت نیرو و ادارات زیرمجموعه، تحت پوشش این سامانه قرار دارند هدف نهایی این طرح را رسیدن به کاهش بار ۵۰ مگاواتی در زمان پیک بار برشمرد.