راه اندازی آژانس های خدمات مشترکین در برق مشهد

جلسه پرسش و پاسخ با پیمانکارانی که اسناد مناقصه آژانس های خدمات مشترکین را خریداری کرده اند وهمچنین هماهنگی با مدیران و امورهای نواحی و تخصصی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برگزار شد. مهندس پورباقری قائم مقام شرکت توزیع برق مشهد در این جلسه گفت: هماهنگی های لازم درخصوص تنظیم اسناد مناقصه انجام پذیرفته […]

جلسه پرسش و پاسخ با پیمانکارانی که اسناد مناقصه آژانس های خدمات مشترکین را خریداری کرده اند وهمچنین هماهنگی با مدیران و امورهای نواحی و تخصصی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برگزار شد.

مهندس پورباقری قائم مقام شرکت توزیع برق مشهد در این جلسه گفت: هماهنگی های لازم درخصوص تنظیم اسناد مناقصه انجام پذیرفته به نحوی که پیمانکاران واجد شرایط و متقاضی شرکت در مناقصه با کمترین مشکل روبرو باشند.
وی با اشاره به اینکه از اول مهرماه ۱۴۰۰، آژانس های مذکور در امورها مستقر خواهند شد، گفت: مدیران امورها باید در راه اندازی آژانس ها همکاری لازم را داشته باشند. تا اینکه پیمانکاران با اطلاعات کامل و جامع نسبت به تکمیل فرآیند در مناقصه شرکت نمایند. در این جلسه پیمانکاران سئوالات و مشکلات خود را مطرح کردند و پاسخ لازم توسط معاونین و مدیران مربوطه ارائه شد.
در ادامه نیز، جلسه هماهنگی با مدیران امورهای نواحی وتخصصی برگزار شد.

غفوری مجری پیاده سازی آژانس های خدمات مشترکین گفت: در این جلسه نحوه راه اندازی آژانس ها و هماهنگی بین مجری و امورها مطرح شد ضمن اینکه پیشنهادهای سازنده ای توسط مدیران، قائم مقام های شرق و غرب جهت راه اندازی هرچه بهتر آژانس ها مطرح گردید.
وی با اشاره به اینکه، ابهامات مدیران امورها نیز در این جلسه رفع شده است، به بیان ویژگی های آژانس ها پرداخت و گفت: این آژانس ها با هدف تجمیع خدمات و پاسخگویی مناسب تر به مشترکین راه اندازی می شود و ارتقای بهره وری، امکان استفاده از ظرفیت نیروها در سایر بخش ها، صرفه جویی اقتصادی از جمله ویژگی های آژانس ها می باشد.
وی اظهارداشت با راه اندازی آژانس خدمات مشترکین در برق طرقبه و شاندیز، تنها در یک دوره ۲ ماهه ودر مقایسه صورت وضعیت آن با قرارداد قبلی، علاوه بر کاهش هزینه ها با ارتقای بهره وری روبرو بوده ایم.
شایان ذکر است فرایند برگزاری مناقصه جهت راه اندازی آژانس ها در تمام امورهای برق مشهد در حال اجراست و از ابتدای مهرماه ۱۴۰۰ در تمام امورها راه اندازی می شود.