انشعابات غیرمجاز و راهکارهای مقابله با آن

نشست هم اندیشی در خصوص انشعابات پمپاژ چاه های آب غیرمجاز و انشعابات غیرمجاز برق با حضور نماینده امور منابع آب مشهد در محل مدیریت برق چناران برگزار شد.

به گزارش برقآب، نشست هم اندیشی در خصوص انشعابات پمپاژ چاه های آب غیرمجاز و انشعابات غیرمجاز برق با حضور نماینده امور منابع آب مشهد، مجری کاهش تلفات، مدیر دفتر کنترل لوازم اندازه گیری، مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین، کارشناسان دفاتر حراست و حقوقی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، مدیران برق چناران و گلبهار و جمعی از مسئولان واحدهای مرتبط در محل مدیریت برق چناران برگزار شد.
هدف از برگزاری این نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای مقابله با انشعابات غیرمجاز برق و آب بود که پس از بحث و بررسی های لازم مقرر شد ادامه روند جلسات و گزارشات مرتبط با این‌ موضوع با حضور مدیران ارشد دنبال شود.
برنامه ریزی برای انجام اقدامات مقابله ای مشترک در روستاهای مستعد شکل گیری این انشعابات برق و آب، طرح شکایات و پیگیری احکام قضایی از سوی امور منابع آب، برگزاری نشست‌ های مدون با ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، ارائه پیشنهادهایی از جمله ایجاد استخرهای ذخیره آب و انشعابات مرجع از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.