طی ۶ ماه نخست سال جاری انجام شد؛

راه‌اندازی ۱۰ کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی در قزوین

طی ۶ ماه نخست سال جاری ۱۰ کیلومتر اجرای خط انتقال و یک هزار و ۱۵۸ مترمکعب ساخت مخزن ذخیره آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی شهرستان قزوین صورت گرفته است.

به گزارش برقآب، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۱۰ کیلومتر اجرای خط انتقال و یک هزار و ۱۵۸ مترمکعب ساخت مخزن ذخیره آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی شهرستان قزوین صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، داراب بیرنوندی اظهار کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری ۷۳۰۰ متر توسعه و اصلاح شبکه، ۱۰ کیلومتر اجرای خط انتقال و یک هزار و ۱۵۸ مترمکعب ساخت مخزن ذخیره آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی شهرستان قزوین صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: تولید و توزیع ۲۸ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی، حفر چهار حلقه چاه و تجهیز ۶ حلقه چاه تأمین آب و نیز رفع سه هزار فقره حوادث مربوطه به خط انتقال، شبکه و انشعاب از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در سال جاری بوده است.

وی در خصوص انشعاب‌های غیرمجاز نیز یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، تعداد ۲۶۵ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده که از این تعداد ۱۳۱ مورد پس از اخذ جرائم قانونی به انشعاب دائم تبدیل و مابقی نیز در حال طی کردن مراحل اداری و قانونی مربوطه است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، حوزه مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان قزوین خدمات خود را در ۷ شهر و ۲۲۰ روستا به حدود ۲۷۳ هزار مشترک شهری و روستایی ارائه می‌دهد.