دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با ۲ خانواده شهید صنعت برق استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همراه با شماری از فرماندهان سپاهی و بسیجی از جمله سرهنگ غلامرضا شهابی فرماندهدبسیج مرکزی شهرستان بوشهر و فضل الله احمدی فرمانده بسیج محلات جنوبی شهر بوشهر ، سرهنگ اردشیر لطفی و مسئول امورایثارگران ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت از ۲ خانواده شهید صنعت برق دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در دیدار با خانواده های شهید علیباش ماهینی و شهیدکرم محمدی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهیدان در واقع گامی در

جهت تجلیل از شهیدانی است که در دفاع از این آب و خاک جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی بیان کرد: استقلال و امنیت امروز وطن مدیون شهیدانی است که بدون هیچ چشم‌داشتی در این مسیر الهی گام نهادند.

حشمتی ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و بویژه خانواده ‎‌های شهید وایثارگر شرکت برق از برنامه‎های ویژه شرکت توزیع نیروی برق در راستای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت است.

وی یادآور شد: این سرکشی‌ها همچنین به منزله قدردانی از خانواده هایی است که سال های سال در فراق عزیزان خود زندگی کردند و یک لحظه از آرمان های امام و شهدا عقب ننشستند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر نیز گفت: خانواده شهدا برکتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند که باید همواره جایگاه و منزلت آنها پاس داشته شود.

سرهنگ غلامرضا شهابی افزود: سرکشی از خانواده های شهید و ایثارگر از حسنات است که در این سرکشی ها باید گره گشایی از حل مشکلات آنان در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: دیدار از خانواده شهدا از ضرورت هایی اجتناب ناپذیر برای مسئولان است تا فرصت خدمت رسانی را بیش از پیش غنیمت بشمارند.