دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با رئیس دادگستری شهرستان طارم

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با رئیس دادگستری شهرستان طارم

در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و همچنین تشریح برنامه های آتی شرکت آب منطقه ای زنجان در این خصوص، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با حضور در دفتر کار ریاست داگستری شهرستان طارم با وی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، اسماعیل افشاری در این دیدارطی گزارشی از وضعیت منابع آبی این شهرستان گفت: طبق آماری که همکاران مورمنابع آب این شهرستان ارائه نموده اند با همکاری مردم و مسئولین در شهرستان طارم تخلفات حفاری غیرمجاز بسیار پایین بوده و در صورت مشاهده با پیگیری از ناحیه این امور و همکاری و عنایت ویژه ای که رییس دادگستری ، دادستان و نیروهای انتظامی شهرستان طارم دارند، سریعاً رسیدگی و نسبت به پر و مسلوب المنفعه نمودن آن اقدام می گردد.

وی از کشاورزان و بهره برداران خواست نهایت همکاری را در به سرانجام رساندن طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی این شهرستان داشته باشند تا در آینده در تامین آب شرب و بهداشت این منطقه مشکلی بوجود نیاید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی، رئیس دادگستری شهرستان طارم نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این شهرستان بر مفاهیم فرهنگی در صرفه جویی منابع آبی تاکید کرد و اظهارداشت:  باید با یک مدیریت واحد و همسو مردم را به سوی استفاده از علوم و فنون جدید کشاورزی سوق داد تا از هدر رفت منابع آبی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر مردم با مصادیق جرم در این موارد آشنا نیستند و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این راستا می تواند از ارتکاب به جرم از سوی کشاورزان و بهره برداران جلوگیری و ممانعت بعمل آورد.