دیدار مدیرعامل آب منطقه ای گلستان با بازنشستگان شرکت

به مناسبت ۹ مهر ماه روز جهانی سالمند ؛ مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت آب منطقه ای استان با تنی چند از همکاران بازنشسته این شرکت با حضور در منازل آنها دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی، مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: یکی […]

به مناسبت ۹ مهر ماه روز جهانی سالمند ؛ مدیر عامل ، معاونان و مدیران شرکت آب منطقه ای استان با تنی چند از همکاران بازنشسته این شرکت با حضور در منازل آنها دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی، مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: یکی از برنامه های شورای فرهنگی شرکت در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی، دیدار و تکریم بازنشستگان است که این برنامه به صورت دوره ای از سال جاری آغاز شده است و امید است با کاهش بیماری کرونا بتوانیم در طول سال این بازدید ها را ادامه بدهیم.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان افزود: بازنشستگان هم به لحاظ مجموعه اجتماعی و هم اداری، جزء ذخایر هر مجموعه ای هستند و بازنشسته شدن به معنای خارج شدن کامل از دور کاری نیست چرا که باید بتوانیم از تجارب ارزنده سه دهه تلاش این همکاران بهره گیری کنیم.
وی  افزود: از فکر همکاران بازنشسته واز ظرفیت کاری و تجربیات آن ها می توان هم در موارد جاری و هم در موارد بحرانی بهره گیری کرد که به عنوان نمونه می توان استفاده از ظرفیت و تجارب بازنشستگان در سیل سال ۹۸ را عنوان نمود.
مهندس حسینی بیان کرد: قدردانی از زحمات این عزیزان در طول دوره خدمت و یادآوری آن در این دیدارها موجب افزایش روحیه ایشان و بیشتر شدن انگیزه خدمت صادقانه در میان همکاران شاغل و خود ما می شود.
گفتنی است در این بازدیدها با تقدیم لوح تقدیر و هدیه از همکاران بازنشسته تقدیر و تجلیل شد.