دیدار مدیران صنعت آب و برق استان فارس با تولیت مقدس حضرت شاهچراغ(ع)

مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس به همراه مدیران صنعت آب و برق استان فارس و اعضای شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در این استان با حجت الاسلام و المسلمین کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) دیدار کردند.

به گزارش برقآب، به نقل ازروابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، در این دیدار که در سالن شهید دستغیب آستان مقدس انجام گرفت ، مدیران صنعت آب و برق استان فارس از رهنمودهای حجت الاسلام و المسلمین کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)بهره مند شدند.
مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در این دیدار با تشریح اقدامات انجام شده در استان فارس برای تامین برق مشترکان بزرگ و اجرای طرح های تامین و انتقال برق برخی از شاخص های تولید و مصرف برق در استان فارس و جنوب کشور را تشریح کرد.
وی با بیان اینکه بر اساس گزارش اخیر شرکت مدیریت شبکه برق ایران، میزان مصرف برق کشور رکورد تازه‌ای را ثبت و از مرز ۵۸ هزار مگاوات عبور کرده است افزود: عبور از تابستان پیش رو با همدلی و همراهی همه مردم و مسوولان و مدیریت بار و ایجاد تفاهم نامه های اقتصادی با صنایع بزرگ و بهره برداران کشاورزی امکان پذیر است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس اضافه کرد : هم‌زمان با گرم‌تر شدن دمای هوای مناطق مختلف استان فارس و جنوب کشور و به دنبال آن وارد مدار شدن سیستم‌های سرمایشی میزان مصرف برق روبه‌افزایش است و به همین جهت نیاز است تا مشترکین محترم از هم اکنون با مدیریت مصرف و خادمان خود در صنعت برق را یاری نمایند.
حقیقی ، بیان شرایط موجود و تشریح اقدامات انجام شده و ذکر حساسیت شرایط مصرف برق از سوی روحانیت و در محافل و مجالس و نشست های مذهبی و دینی را اقدامی پسندیده دانست و گفت : قطعا مردم از بزرگان و روحانیت علمی و دینی حرف شنوی دارند و تبیین این شرایط برای آنان موجب می شود که مشارکت جمعی در کاهش مصرف برق و بهینه سازی آن بسیار موثر باشد.
حجت الاسلام و المسلمین کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و مدیران صنعت آب و برق استان فارس بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های قانونی برای خدمت حداکثری به مردم تاکید کرد و گفت : مردم نقش اصلی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دارند و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و همه مسوولان باید از فرصت خدمت به مردم استفاده نمایند.
مدیران صنعت آب و برق استان فارس و اعضای شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در این استان نیز دراین نشست گزارشی از اجرای طرح های توسعه صنعت آب و برق ارائه دادند.