دیدار مدیران صنعت آب و برق استان زنجان با دادستان زنجان

مدیران صنعت آب و برق استان زنجان به مناسبت انتصاب بهروز عباسی به عنوان دادستان زنجان به دیدار وی رفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب دادستان جدید زنجان برای وی آرزوی موفقیت کرد.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: دستگاه قضا می تواند با مساعدت در برخورد مناسب با انشعابات غیرمجاز آب، ضمن صیانت از حقوق مشترکین قانونی شرکت، به پیشگیری از هدر رفت این مایه حیات بخش در استان کمک شایانی داشته باشد.

وی در این دیدار درخواست کرد سکونت گاه های غیر رسمی و خارج از محدوده در استان زنجان تعیین تکلیف و روند قانونی برای آن تعریف شود تا ارائه خدمات به این مناطق به نحو مطلوب انجام پذیرد.

این مقام مسئول با اشاره به وجود ۷۵۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرها و روستاهای استان زنجان، به سرقت این تجهیزات اشاره کرده و بیان داشت: با تعامل دستگاه قضا و همراهی فرماندهی انتظامی، بخش قابل توجهی از این سرقت ها پیشگیری شده و همچنان می توان در این زمینه از پتانسیل های حقوقی و قضایی بهره جست.

در این دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با ارائه گزارشی در خصوص مشکلات پیش روی شرکت آب و فاضلاب با توجه به قیمت تکلیفی آب و مشکلات اقتصادی که در پی آن به وجود آمده است، توضیحاتی را به دادستان زنجان ارائه داد.

دادستان زنجان نیز در این دیدار با تاکید بر تقویت دفاتر حقوقی و ارائه مشاوره به مدیران صنعت آب و برق گفت: با این اقدام مدیران با الزامات قانونی حوزه مدیریت خود بیشتر آشنا می شوند