مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

دیدار با ۵۰ خانواده معزز شهیدان در طرح سپاس شرکت توزیع برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اجرای طرح سپاس در این شرکت گفت: در قالب این طرح طی امسال با 50 خانواده معزز شهیدان در سطح استان دیدار داشتیم و پای صحبت و رهنمودهای این بزرگان نشستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اجرای طرح سپاس در این شرکت گفت: در قالب این طرح طی امسال با ۵۰ خانواده معزز شهیدان در سطح استان دیدار داشتیم و پای صحبت و رهنمودهای این بزرگان نشستیم.

به گزارش برقآب و  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در مراسم روز شهید و نشست با فرزندان شهدا و ایثارگران شرکت توزیع برق استان همدان که با حضور مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران، مدیرکل و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شهدا اظهار کرد: امروز روز بزرگداشت شهدای گرانقدر و یادآور ایثارگری‌های این عزیزان است که برای آسایش و آرامش مردم از عزیزترین سرمایه خود که تمام وجوشان بود، گذشتند.

وی افزود: امروز ما باید با تأسی از شهدا در خدمت به مردم گام‌های خود را بلندتر برداریم چراکه خدمت‌رسانی به مردم رضایت خدا و شهدا را در پی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه وجود فرزندان شهدا در این شرکت مایه افتخار است، گفت: این عزیزان از سلاله پاکان و خالص‌ترین افراد هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: این طرح یک تکلیف است که با جدیت اجرا شد و طی امسال با ۵۰ خانواده معزز شهیدان در سطح استان دیدار داشتیم که پای صحبت و رهنمودهای این بزرگان نشستیم.

سهرابی‌بیدار با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه امور ایثارگران تصریح کرد: برگزاری مراسمات مختلف به مناسبت‌های گوناگون و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فضاسازی متناسب با ایام، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس، بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جماعات در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حضور مستمر در برنامه‌های استانی و عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا از جمله این اقدامات بوده است.

وی برگزاری نشست‌های صمیمی با ایثارگران و فرزندان شهدا، حلقه‌های ایثار، نمایشگاه کتاب، همایش پیاده‌روی، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و… را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران نیز ۲۵۵ نفر در شرکت متقاضی بودند و تشکیل پرونده دادند که تاکنون حکم کارگزینی ۱۳۷ نفر صادر شده و ۱۶ نفر در مراحل گزینش قرار دارند و در این زمینه جزو شرکت‌های پیشرو در استان بودیم.

وی با بیان اینکه امتیازات مربوط به حوزه ایثار در احکام و معافیت‌ها نیز بر اساس ضوابط و مقررات انجام شده است، افزود: خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران نیز در حال جمع‌آوری است که امید است با عنوان مجموعه صنعت برق استان به زیور طبع آراسته شود.

* تمام تعهدات در حوزه ایثارگران انجام شده است

مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم اظهار کرد: جامعه هدف ایثارگری ما بالنده، پویا و متعهد به نظام و ارزش‌های دفاع مقدس است.

عباس گودرزی با اشاره به ابلاغ طرح سپاس افزود: این طرح با حمایت مدیرعامل و مشارکت مدیران واحدهای اجرایی به خوبی طی پنج مرحله اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری دیدار با ۵۰ خانواده معزز شهید انجام شده است، گفت: تمام تعهدات در حوزه ایثارگران نیز به خوبی و شایستگی در شرکت توزیع برق استان انجام شده که مورد تقدیر مقامات استانی قرار گرفته است.

* شرکت توزیع برق جزء دستگاه‌های برتر استان است

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران نیز در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و توجه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: شرکت توزیع برق استان و مدیریت آن جزء دستگاه‌های برتر و مدیران نمونه استان هستند.

محمدحسین توکلی، با بیان اینکه مردم از خدمات‌رسانی این اداره رضایت دارند، گفت: امسال در بحران بی‌آبی همدان نیز این شرکت به خوبی عمل کرد که جای تقدیر دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت مقام شهید اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حوزه امور مربوط به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات و تلاش‌های خوبی دارد که جای تقدیر دارد.

مجید صفدریان افزود: این را افتخار می‌دانیم که خادم خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستیم.

در پایان این مراسم نیز دو اصله نهال به یاد شهدا در محوطه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان غرس شد.