بانوان همکار شرکت با مدیرعامل برق باختر دیدار کردند

نشست هم اندیشی مدیرعامل برق باختر با بانوان همکار شرکت برگزار گردید.

به گزارش برقآب، به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای باختر نشست هم اندیشی مدیرعامل برق باختر با بانوان همکار شرکت برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه “فاطمه السادات ابراهیمی” مشاور امور بانوان ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گزارشی از عملکرد یکساله شرکت در حوزه بانوان با محوریت مباحث اداری و چگونگی انجام امور فرهنگی ارائه نمود.

در ادامه این جلسه “مجتبی داودآبادی” مدیرعامل برق باختر نیز ضمن تبریک سال نو و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهارداشت:خوشبختانه با تلاش و همت همکاران برق باختر  سال گذشته سالی پر بار جهت انجام امورات محوله شرکت بود ، به طوریکه در ارزیابی های صورت گرفته در جشنواره شهید رجایی برق باختر توانست رتبه نخست و برتر عملکردی دستگاههای اجرائی را در سطح استان مرکزی کسب نماید .

مدیرعامل برق باختر در ادامه افزود:در کسب این رتبه برتر نقش بانوان شرکت بسیار حائز اهمیت بوده و بدینوسیله از زحمات همه شما بزرگواران تقدیر و تشکر می نمایم .

شایان ذکراست در پایان دیدار بانوان همکار شرکت با مدیرعامل برق باختر حاضران در جلسه به طرح سوالاتی در زمینه مباحث اداری و همچنین مطرح نمودن برخی پیشنهادات در حوزه های کاری خود نمودند.