دوره های آموزش رایگان کوهپیمایی در شرکت توزیع نیروی برق یزد

با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با هیات کوهنوردی ، امکان بهره مندی از دوره های آموزشی کوهپیمایی همگانی به صورت رایگان فراهم می شود. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، علی جم ، دبیر هیات ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان یزد […]

با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با هیات کوهنوردی ، امکان بهره مندی از دوره های آموزشی کوهپیمایی همگانی به صورت رایگان فراهم می شود.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، علی جم ، دبیر هیات ورزش شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با هیات کوهنوردی برای بهره مندی همکاران از دوره های آموزش همگانی کوهپیمایی تا پایان سال ویژه برادران و خواهران ، افزود : این دوره های آموزشی به صورت همگانی در رده های سنی مختلف و بدو ن محدودیت در فضای باز و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مرییان فدراسیون انجام خواهد شد.

وی ایجاد روشنایی برای جان پناه شیرکوه با نصب دو پنل ۱۸ واتی با تجهیزات مربوطه و لامپ‌های ال ای دی فوق کم مصرف را خدمتی ماندگار برای رفاه کوهنوردان استان برشمرد و یادآور شد : بر اساس این تفاهم نامه تامین روشنایی پناهگاه برفخانه طزرجان با بهره مندی از پنل های خورشیدی بلااستفاده فتوولتائیک دیگر بعد از تست تجهیزات شیرکوه در دستورکار قرار می گیرد .

وی اضافه کرد : این سامانه هاعلاوه بر تامین روشنایی، مجهز به پورت خروجی برای شارژ باطری است که نصب آن توسط اعضا تیم کوهنوردی شرکت توزیع برق یزد (کوهتاز) و نمایندگانی از هیات کوهنوردی استان انجام خواهد شد.

جم متذکر شد: مهندسین متخصص تیم کوهنوردی در نصب پنل ها با صعود به ارتفاعات این اقدام ماندگار را برای رفاه صعودکنندگان بومی و غیر بومی انجام دادند که قابل تقدیر است.

دبیر هیات ورزش شرکت توزیع نیروی برق حفاظت و نگهداری مطلوب از تجهیزات را بر عهده هیات کوهنوردی دانست و خاطرنشان کرد : بازخورد رسیده از ورزشکاران مختلف ، از رضایت کامل آنان از سیستم منصوبه و افزایش رفاه و امنیت ورزشکاران حکایت دارد.