دوره آموزشی مسئولین دفاتر پیشخوان جهت ارائه خدمات به مشترکین آبفای کاشان برگزار شد

مدیر دفتر خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب کاشان از برگزاری دوره آموزشی مسئولین دفاتر پیشخوان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل جهت ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین خبر داد.

مجید قرآنی گفت: مسئولین دفاتر پیشخوان و نمایندگان آنها طی آموزش دو ساعته با سیستم خدمات مشترکین شرکت آبفای کاشان آشنا و در پایان آزمون نهایی برگزار گردید.

قرآنی در مورد خدمات قابل دریافت مشترکین از دفاتر پیشخوان گفت:  خدمات واگذاری شده در مرحله اول شامل: تغییر مشخصات، امکان پرداخت صورت حساب ، مشاهد سوابق و اعلام کارکرد کنتور می باشد که سایر خدمات نیز بصورت مرحله ای و ارزیابی به دفاتر واگذار خواهد گردید.

 

وی در مورد مفاد تفاهم نامه شرکت آبفای کاشان با انجمن صنفی دفاتر پیشخوان توضیح داد: این تفاهم نامه در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین است و مقرر شده خدمات به مراجعین ، متقاضیان و مشترکین شرکت آبفای کاشان از طریق دفاتر پیشخوان تحت سرپرستی انجمن صنفی صورت گیرد.

 

دفتر پیشخوان خدمات دولتی، بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان، به دفاتری گفته می شود که دولت برای ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور احداث کرد ه است. یکی از دلایل تشکیل این دفاتر جلوگیری از مواز ی کاری دستگاههای دولتی و حرکت به سوی دولت الکترونیک بیان شده است.