مدیر منابع آب شهرستان اصفهان خبر داد:

در ۲۴ ساعت ۴ مورد توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز و منصوبات آب فروشی در اصفهان انجام شد

مدیر منابع آب شهرستان اصفهان از توقیف چهار دستگاه حفاری غیر مجاز و منصوبات آب فروشی طی 24 ساعت در اصفهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه اصفهان مهندس خلیل دادخواه با اعلام این خبر افزود: این دستگاه های حفاری غیر مجاز شامل یک دستگاه حفاری روتاری غیر مجاز در خیابان نبوی منش و یک دستگاه حفاری غیر مجاز ضربه ای در اراضی حیدرآباد اصفهان است.

وی با بیان این که  یک بالابر در حال حفاری غیر مجاز نیز در اراضی زغمار اصفهان توقیف شد، خاطر نشان کرد: جمع آوری منصوبات آب فروشی در اراضی فیزادان اصفهان انجام شد.

دادخواه با تأکید بر این که هر چهار مورد عملیات انجام شده نهم اسفند ماه توسط همکاران گروه گشت و یگان حفاظت مدیریت منابع آب شهرستان اصفهان صورت گرفته است، یادآور شد: هرگونه بهره برداری غیر مجاز از آب های زیرزمینی و سطحی استان به دقت رصد می شود و با آنها برخورد قانونی انجام خواهد شد.

مدیر منابع آب شهرستان اصفهان  افزود: مردم می توانند در سراسر استان  از طریق سامانه ۳۸۴۸در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند وگزارش تخلفات از قبیل  حفاری ، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاههای فاقد پروانه  را مطرح کنند.

وی خاطر نشان کرد: ثبت و رسیدگی به تخلفات  برداشت پساب از فاضلاب شهری ، برداشت غیر مجاز از کانال ها و شبکه های آبیاری ، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها و ساخت ، نگهداری ، حمل و تردد انواع دستگاه های حفاری غیر مجاز از دیگرخدمات سامانه تلفنی ۳۸۴۸  است.