در سال جاری، نوزده طرح دانش بنیان در حوزه برق پایتخت رونمایی خواهد شد

با برنامه ریزی های انجام شده طی سال 1401 نوزده طرح نوآورانه مبتنی بر فعالیت های دانش بنیان در حوزه برق پایتخت، رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ “کامبیز ناظریان” مدیرعامل این شرکت با بیان این که به دنبال نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، اجرای طرح های نوآورانه و بهره گیری از ظرفیت های داخلی و بخش خصوصی در حوزه فعالیت های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته است گفت: در این راستا با همت و تلاش کارشناسان و متخصصان این شرکت، نوزده طرح دانش بنیان با هدف تسریع و تسهیل فرآیندهای اداری، بهبود روند خدمت رسانی به هموطنان و مشترکان تهرانی و توسعه خدمات الکترونیک، طراحی و اجرای آن در دستور کار قرار گرفته است.
“ناظریان” افزود: این طرح ها در حوزه های خدمات مشترکین، بهره برداری و دیسپاچینگ، مهندسی و نظارت، منابع انسانی، برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی، بازرسی، حقوقی و روابط عمومی و با بودجه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا درخواهد آمد.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های تدوین شده، روند ارائه خدمات به مشترکان تهرانی بیش از پیش تسهیل و تسریع شده و گام بزرگی در مسیر دستیابی به اهداف دولت الکترونیک و رضایتمندی مخاطبان و ذینفعان صنعت برق برداشته شود.