کسب رتبه سوم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق کشور

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از کسب رتبه سوم پذیرش مقالات در بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق خبر داد.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از کسب رتبه سوم پذیرش مقالات در بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق خبر داد.

به گزارش برقآب، شاهرخ آزرم، افزود: در این کنفرانس که با حضور مدیران، محققین، متخصصین و پیشکسوتان صنعت برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در دانشگاه فردوسی برگزار شد، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با ارسال ۴۵ عنوان مقاله و ۱۱ مقاله پذیرفته شده در رتبه بندی شرکت های توزیع برق برتر موفق به کسب عنوان سوم پذیرش بیشترین تعداد مقاله گردید و در آیین پایانی کنفرانس موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

این مقام مسئول، به مشارکت گسترده کارکنان و کسب رتبه های برتر درسایر کنفرانس های صنعت برق اشاره کرد و بیان داشت: بر این باوریم مهمتر از کسب رتبه های برتر، حفظ آن مقام است و امیدواریم با انجام     برنامه ریزی ها، همت عالی پژوهشگران و محققان، درخشش شرکت در محافل علمی پژوهشی استمرار یابد.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز اضافه کرد طی سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به فعالیت های علمی پژوهشی در شرکت صورت پذیرفته است که این مهم عزم جدی کارکنان در توسعه فعالیت های تحقیقاتی، حضور پررنگ در چنین محافل علمی و دسترسی به تازه های دانش را در بر داشته است .

راحله ذیگلری، دستیابی به اینگونه موفقیت ها را حاصل همت تمام همکاران فرهیخته و تلاش های دفتر تحقیقات عنوان کرد. همچنین حمایت ها و همراهی همیشگی مدیران ارشد سازمان را به منظور تحقق اهداف مرتبط با چشم انداز بلند تحقیقات و پژوهش شرکت ضروری برشمرد.