شرکت آب منطقه ای فارس دستگاه برتر در اجرای مصوبات سفر اول رییس جمهور

شرکت آب منطقه ای، بهترین مجری مصوبات دولت

به لحاظ عملیاتی کردن مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان فارس، شرکت آب منطقه ای در بین دستگاههای اجرایی استان بهترین عملکرد را دارا می باشد.
به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای فارس ، به لحاظ عملیاتی کردن مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان فارس، شرکت آب منطقه ای در بین دستگاههای اجرایی استان بهترین عملکرد را دارا می باشد.

امیر حسین جمشیدی مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس گفت خوشبختانه شرکت آب منطقه ای فارس با تلاش و کوشش قابل وصقی  توانست در اجرای مصوبات سفر اول دولت به استان فارس بهترین عملکرد را از خود نشان دهد .

جمشیدی افزود پروژه مهم خط دوم آبرسانی به کلانشهر شیراز از مهمترین اقدامات شرکت آب منطقه ای فارس در سفر اول دولت مردمی سیزدهم به استان فارس می باشد.

مدیر کل دفتر فنی ادامه داد بدون تردید به سرانجام رسیدن پروژه خط دوم آب شرب کلانشهر شیراز ، حاصل تلاش جهادی مدیران ، کارشناسان و تمام کارکنان درگیر پروژه می باشد که نمی توان به راحتی از آن گذشت بلکه باید در جای خود مورد تقدیر قرار گیرند .

لازم به ذکرست پروژه های خط دوم آبرسانی به شیراز ، تامین آب شرب شهرهای سعادت شهر و ارسنجان ، تامین آب شرب شهرهای داراب و زرین دشت ، تامین اعتبار ادامه عملیات اجرایی سد کوار واقع در شهرستان کوار و سد نرگسی واقع در شهرستان کازرون ، اتمام عملیات اجرایی سد هایقر و آبرسانی به شهرهای جهرم و قیر از سد سلمان فارسی واقع در شهرستان قیر و کارزین از مصوبات سفر اول دولت مردمی سیزدهم به استان فارس می باشد که به لحاظ محقق شدن مصوبات مذکور، این شرکت بعنوان دستگاه برتر شناخته شده است .