دریافت گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO45001:2018)

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از دریافت گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ((ISO45001:2018 توسط آزمایشگاه مرکزی آبفا برای دوره یکساله خبر داد. به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، سید هادی حسینی بیدار در همین خصوص توضیح داد: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان پس از ممیزی موفقیت آمیز […]

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از دریافت گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ((ISO45001:2018 توسط آزمایشگاه مرکزی آبفا برای دوره یکساله خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، سید هادی حسینی بیدار در همین خصوص توضیح داد: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان پس از ممیزی موفقیت آمیز در سوم شهریور ماه سال جاری، از سوی مؤسسه کیفیت و انطباق کیهان پویا KQR، نماینده رسمی شرکت گواهی دهنده ISC استرالیا،گواهینامه‌ی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی(ISO45001:2018)، را برای یک دوره یک ساله، اخذ نمود.

وی افزود: آزمایشگاه مرکزی آبفای استان پیش از این نیز دارای گواهینامه‌ی ایمنی و بهداشت شغلی (OHSAS:18001) بود که بعلت منقضی شدن این گواهینامه و جایگزینی آن با ) ISO45001:2018) ، اخذ این گواهینامه در دستور کار مرکز پایش شرکت قرار گرفت.

حسینی بیدار با بیان اینکه دریافت این گواهینامه بدون کمک از شرکت مشاور نشان دهنده کارآمدی و پویایی شرکت، توانمندی مدیران و کارشناسان این شرکت می باشد، عنوان کرد: اخذ گواهینامه مذکور گامی موثر در ارتقاء و بهینه سازی فرآیندهای کاری، پیشگیری از انجام فعالیت های نامنطبق با الزامات استاندارد، کاهش ریسک ها و مخاطرات ایمنی و بهداشتی و افزایش سطح ایمنی در آزمایشگاه مرکزی شرکت می باشد.

وی افزود: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشگامان پیاده سازی و اخذ گواهینامه مذکور در میان شرکت های آب و فاضلاب کشور است.

وی همچنین تصریح کرد: دستیابی به این نتیجه، مرهون برگزاری جلسات متعدد، اجرای دوره های آموزشی مرتبط و انجام ممیزی های داخلی، بدون نیاز به مشاور بوده است.

لازم به ذکر است استقرار و اجرای الزامات این استاندارد، گامی مهم در راستای بهینه سازی فرآیندهای کاری، پیشگیری از موارد غیر منطبق و اصلاح آنها و همچنین کاهش ریسک و افزایشِ ایمنی شغلی پرسنل است.

گفتنی است، مهندس حسینی بیدار به همین منظور از متولیان امر درآزمایشگاه مرکزی، مدیر مرکز پایش کیفیت آب و فاضلاب و کارشناسان آن مرکز به ویژه خانم مهندس عنایتی موفق و مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند و HSE و مهندس شاه چراغ تقدیر و تشکر کرد.