سخنگوی صنعت برق گفت:

دریافت پاداش چشمگیرتر با کاهش مصرف برق بیشتر

سخنگوی صنعت برق گفت: مبنای دریافت پاداش مشترکان خانگی، میزان کاهش مصرف برق مشترک نسبت به مدت مشابه دوره گذشته است و همه مشترکان نیز می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.

اطلاع رسانی برقآب، در مسیر شعار دریافت پاداش چشمگیرتر با کاهش مصرف برق بیشتر، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصطفی رجبی مشهدی، اعلام کرد که وزارت نیرو در فصل گرم تابستان امسال در تلاش است تا با هدف تامین برق پایدار و مطمئن برای هموطنان، ضمن انجام ۱۴۰ اقدام عملیاتی، طرح کاهش مصرف برق خانگی را اجرا کند.

این طرح از ابتدای خردادماه تا انتهای شهریورماه برگزار می‌شود. سخنگوی صنعت برق افزود که طرح پاداش کاهش مصرف برق خانگی در سال جاری گسترده‌تر از سال گذشته است و میزان پاداش بسته به مصرف برق مشترکان متفاوت است.

مشترکانی که مصرف برق خود را کاهش دهند، می‌توانند تا ۲ هزار تومان پاداش دریافت کنند. البته، هر چه میزان کاهش مصرف بیشتر باشد، رقم دریافت پاداش برای هر کیلووات‌ساعت برق نیز افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران همچنین اضافه کرد که در صورت استفاده از دستگاه کولر آبی در مناطق عادی و با الگوی مصرف ۳۰۰ کیلووات‌ساعت در ماه، مشترکان نه تنها تا ۵۰ درصد از مصرف برق خود کاهش خواهند داد، بلکه صورتحساب مصرف برق آن‌ها نیز کاهش خواهد یافت و می‌توانند بهره‌مندی از دریافت پاداش چشمگیرتر را نیز تجربه کنند.