در پویش “با انرژی”

دریافت جوایز اررنده و نفیس از طریق کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق و مشارکت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پی آغاز پویش ملی ۱۵۲۱ که هماهنگ با سراسر کشور در استان کردستان نیز اجرا می شود گفت: این پویش با هدف بهینه سازی مصرف برق و کاهش ۱۵ درصدی کاهش مصرف برق از نیمه دوم اردیبهشت آغاز و به مدت ۲۱ هفته ادامه دارد.

به گزارش برقآب، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پی آغاز پویش ملی ۱۵۲۱ که هماهنگ با سراسر کشور در استان کردستان نیز اجرا می شود گفت: این پویش با هدف بهینه سازی مصرف برق و کاهش ۱۵ درصدی کاهش مصرف برق از نیمه دوم اردیبهشت آغاز و به مدت ۲۱ هفته ادامه دارد.
لهونیان افزود: این پویش به عنوان بزرگترین پویش اطلاع رسانی کشور در حوزه مدیریت مصرف بوده که در صورت کاهش ۱۵درصدی مصرف برق مشترکین بخش های خانگی و تجاری جوایز ارزنده ای را به قید قرعه به مشترکین کم مصرف اهدا خواهد نمود.
وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص های مصرف برق، شدت مصرف انرژی در کشور است گفت: این شاخص در کشور ما معادل حدود دوبرابر میانگین جهانی است ، بنابراین برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید و رساندن انرژی بیشتر به بخش مولد کشور، بسیار لازم است نسبت به مصرف بهینه اقدام نمائیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: در این پویش علاوه بر ۳۰۰ دستگاه خودوری اتوماتیک ایرانی ، هزاران جایزه ارزشمند به مشترکین بخش های خانگی و تجاری که موفق به کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق خود شوند تعلق خواهد گرفت . نکته مهم در خصوص جوایز خودرویی این است که استان کردستان حداقل یک سهمیه خودرو دارد، بنابراین در مرحله اول هم استانی‌ها با هم رقابت می کنند، باقی خودروها سهم استان هایی خواهد بود که مردم آن استان بیشترین مشارکت را در پویش “با انرژی” داشته باشند.
وی اضافه کرد: هرچقدر مشارکت هر استان در پویش “با انرژی” موفق تر باشد سهم بیشتری از جوایز را به خود اختصاص خواهد داد.
لهونیان در پایان با اشاره به ساعت اوج مصرف که ساعات ۱۱ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ میباشد، از همه مشترکین خواست : در زمان پیک و اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده ننمایند و استفاده از آن ها را به قبل و یا بعد از ساعات اوج مصرف برق موکول نمایند و وسایل غیرضرور در این ساعات حداقل خاموش نمایند تا با پایداری شبکه برق استان، امکان خدمات دهی و تأمین برق مستمر و پایدار برای همه مشترکین استان، کماکان فراهم گردد.

لازم به ذکر است برای پیوستن به پویش«باانرژی» چند مسیر وجود دارد که همگی ساده و در دسترس هستند.
اولین مسیر پیوستن به پویش با انرژِی ورود به سایت این پویش به نشانی https://ba-energy.ir است.
دومین مسیر همراهی، اپلیکیشن باانرژی است؛ کافی است هر مشترک از طریق گوشی تلفن همراه خود به یکی از فروشگاه‌های اپلیکیشن وارد شده و اپلیکیشن «باانرژی» را جستجو و نصب نماید و به پویش بپیوندد.
سومین مسیر پیشنهادی جهت دسترسی به پویش «باانرژی» از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و دریافت لینک نصب اپلیکیشن خواهد بود .
و چهارمین و آخرین مسیر همراهی نیز تلفن گویای ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ است.