درخشش شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در جشنواره شهید رجایی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با کسب رتبه برتر در ارزیابی شهید رجایی بار دیگر برگ زرین دیگری را در کارنامه عملکرد خود به ثبت رساند. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد،این شرکت در بین ۵۱ دستگاه استانی بار دیگر با همت والای مجموعه پرسنل  و مدیریت شرکت توانست […]

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با کسب رتبه برتر در ارزیابی شهید رجایی بار دیگر برگ زرین دیگری را در کارنامه عملکرد خود به ثبت رساند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد،این شرکت در بین ۵۱ دستگاه استانی بار دیگر با همت والای مجموعه پرسنل  و مدیریت شرکت توانست به این مقام ارزشمند دست یابد.
فرآیند کسب این رتبه ارزشمند از اسفند ماه سال گذشته با ابلاغ شاخص های عمومی و اختصاصی آغاز و در مرحله بررسی اطلاعات توسط کارشناسان شرکت توانیر ارزیابی و ضمن ارسال نتایج به استانداری در مرحله نهایی موفق به کسب این افتخار شد.

مهندس عبدالحمید عباس شیاری ،مدیرعامل در سخنانی با اشاره به نقش غیرقابل انکار رابطان و مدیران حوزه های تحت ارزیابی،در به ثمر نشستن این تلاش ها و قدردانی از کلیه مجموعه ها،اخلاق،گشاده رویی با مردم را یک ضرورت خواند.

وی تصویر سازی خوب و شایسته در افکار عمومی با عملکرد مثبت را مهم برشمرد و صداقت با مردم در امر خدمت رسانی را از دیگر مولفه های مهم در برخورد با مردم برشمرد.