درخشش شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با شعار کاهش ناترازی تولید و مصرف آب و برق، برای شرکتهای مادر تخصصی و شرکت های خصوصی و دانش بنیان در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

شایگان معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت اظهار داشت: دراین نمایشگاه آخرین دستاوردها ی پژوهشی ارائه گردید و یکی از طرح های پژوهشی شرکت تحت عنوان”  تحلیل، محاسبه تئوری و اندازه گیری مصرف آب و پارامترهای موثر سرمایش تبخیری و مقایسه کولرهای آبی معمولی با سایبان و بدنه پلیمری”به عنوان رتبه اول این جشنواره برگزیده و انتخاب گردید و لوح تقدیر از سوی وزیر نیرو به مدیرعامل شرکت و مجری طرح  اهدا شد.

شایگان با اشاره به عملکرد کولر های آبی بهینه شده با بدنه و سقف پلی کربنات افزود: میزان کاهش مصرف آب کولرهای بهینه شده ۲۲.۷درصد، میزان کاهش مصرف برق آن ۱۳.۸درصد می باشد که در حال حاضر تعداد کولرهای آبی استان سمنان ۳۴۸۰۳۶دستگاه می باشد.

گفتنی است: این نمایشگاه از تاریخ ۲۹آذر لغایت اول دی ماه دایر شده که ۱۰ شرکت از بین شرکت های آب و فاضلاب کشور به صورت حضوری و ۲۴ شرکت به صورت غیرحضوری  شرکت داشته اند و در راستای ارائه این طرح، نشست تخصصی برای کلیه علاقه مندان برگزارگردید.