درخشش روابط عمومی نیروگاه شهیدسلیمی نکا در ارزیابی سالیانه وزارت نیرو

روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا درسومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور در محور نوآوری و خلاقیت رتبه دوم را کسب نمود. ارزیابان و داوران اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، عملکرد سال گذشته روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا را در محور نوآوری و خلاقیت […]

روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا درسومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور در محور نوآوری و خلاقیت رتبه دوم را کسب نمود.

ارزیابان و داوران اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، عملکرد سال گذشته روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا را در محور نوآوری و خلاقیت بین شرکتهای صنعت آب و برق کشور حائز کسب مقام دوم شناختند.

به همین مناسبت صدیقه ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با اهداء لوح تقدیر به سیدمیثم عمادی رئیس اداره روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا از تلاش مجدانه و مؤثر ایشان و همکاران روابط عمومی آن مجموعه قدردانی و ابراز امیدواری نمود که ادامه این مسیر شاهد ارتقای روزافزون عملکرد روابط عمومی های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی خواهدبود.

در این دوره از جشنواره، آثار ۱۲۷ شرکت در ۱۴ محور انتشارات و مستندسازی، ارتباط درون سازمانی، حضور در فضای مجازی، ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو(پاون )، ارتباط با رادیو و تلویزیون اینترنتی، فرهنگ سازی و آموزش همگانی، تبلیغات محیطی ورسانهای، ارتباط با رسانه ها (دیداری ،شنیداری ، مکتوب و مجازی )، جشنواره و نمایشگاه، آموزش همکاران روابط عمومی واصحاب رسانه، مدیریت و برنامه ریزی، پژوهش و افکار سنجی، نوآوری و خلاقیت و پویش #هرهفته_ الف_ب_ایران مورد داوری قرار گرفت .

مراسم اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز روابط عمومی های برتر از طریق ویدیوکنفرانس و با حضور جمعی از مدیران عامل و مدیران روابط عمومیهای شرکتهای صنعت آب و برق سراسر کشور برگزار شد.