دانش آموزان استان اردبیل  همیار برق می شوند

مدیر و همکاران دفتر روابط عمومی  جهت آشنایی دانش آموزان در مورد راهکارهای مدیریت مصرف برق و ضرورت نصب سامانه برق ایران  « برق من » 21 اردیبهشت ماه سالجاری ، در مدرسه دخترانه ام البنین مقطع دوم متوسطه (ناحیه یک اردبیل) حضور یافتند .

در مراسم صبحگاهی این مدرسه  مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان گفت : برق همچون  یک نعمت ارزشمند با زندگی مردم پیوند خورده است که با توسعه فناوری، وابستگی به برق نیز افزایش یافته است.

اللهقلی پور اظهار داشت : وظیفه ملی تک تک ماست که در حفظ و نگهداری این نعمت کوشا باشیم .

 سپس اللهقلی پور و الناز بایرامی همکار دفتر روابط عمومی با اشاره  به ” الگوی مصرف ” که با توجه به اقلیم ، آب و هوا ، متوسط دما و رطوبت تعیین شده است،  اظهار امیدواری کردند شاهد روزی باشیم  که کلیه مشترکان، الگوی مصرف را رعایت کنند تا منابع ملی اتلاف نشود  زیرا که منابع ملی به تمام نسلهای آینده ی کشور تعلق دارد  .

در این مراسم  جهت آشنایی دانش آموزان به  مفاهیمی همچون  زمان های کم باری ، میان باری و اوج بار و راهکارهای مدیریت مصرف ، امکانات سامانه برق ایران « برق من » نیز پرداخته شد .

اللهقلی پور ادامه داد : دانش آموزان ظرفیت های ارزشمندی هستند که می توانند  در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق نقش اساسی داشته باشند و طی تفاهم نامه ای که با اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شده است ، شرکت توزیع برق  استان اردبیل  در نظر دارد با استفاده از بستر آموزشی شبکه شاد ، دانش آموزان با مفاهیم صرفه جویی در مصرف برق آشنا شده  تا مصرف برق در خانواده ها  هم نهادینه شود .