داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس معرفی شد

در مراسمی از زحمات حسین سلیمی قدردانی و داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق، در این مراسم که ناصر اسکندری معاون راهبری تولید،اسماعیل نمازی مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی،رضا مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس و جمعی از مدیران صنعت برق حضور داشتند، از زحمات حسین سلیمی به عنوان مدیرعامل پیشین قدردانی و داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد.

داریوش محمودی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس دارای مدرک تحصیلی دکترای مکانیک، گرایش تبدیل انرژی است و آخرین سمت وی، پیش از بر عهده گرفتن سمت مدیر عامل نیروگاه، از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان معاون مهندسی و برنامه ریزی در این نیروگاه مشغول بود.

اسکندری معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی دراین مراسم گفت: بیش از ۹۵ درصد از سهم تولید برق کشور در این شرایط بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است.

انتظارات زیادی از صنعت برق وجود دارد که ناظر بر عملکرد آن نیز جمعیت افزون بر ۸۰ میلیون نفر است وحقیقت آن که صنعت تولید برق، حساس‌ترین بخش تولید کشور است.

در واقع ما با یک موجود زنده به نام نیروگاه ارتباط داریم که برای پویایی و پایداری حرکت آن، نیازمند حفظ و ارتقای آمادگی آن هستیم.

تمامی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی وفرهنگی در کشور، وابسته به صنعت برق است که خوشبختانه خدمات مورد انتظار از این صنعت به خوبی ارائه شده و از این نظر، صنعت برق کشور، روسفید بوده است که بزرگان کشور نیز از عملکرد این صنعت رضایت دارند.

حساسیت بخش تولید در صنعت برق از همه بخش‌های آن بالاتر است و از سویی، عملکرد مطلوب صنعت تولید برق، ناشی حضور نیروی انسانی متخصص در این حوزه است که باید مشکلات نیروی انسانی و همکاران خود را در این بخش از صنعت بررسی و حل کنیم.

اسکندری افزود: نیروهای صنعت برق در نیروگاه‌ها در مرزهای دانش فعالیت کرده و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه ای در زمینه ساخت داخل و تولید دست یافته اند، که حتی شاهد یک مورد قطعی برق در کشور نیستیم و این مرهون حضور متخصصان با تجربه ای است که به صورت شبانه روزی در این صنعت تلاش می کنند.