مدیرعامل توزیع برق پایتخت:

دارندگان مولد برق پاداش همکاری می‌گیرند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: دارندگان مولدهای برق در صورت همکاری با شبکه برق از پاداش در نظر گرفته شده بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: دارندگان مولد های برق در صورت همکاری با شبکه برق از پاداش در نظر گرفته شده بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش برقآب، کامبیز ناظریان: امسال هم همچون سال‌های گذشته تعداد قابل‌ملاحظه‌ای از مشترکان در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری آمادگی خود را برای استفاده از مولدهای برق در ساعات اوج مصرف اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما نیز در مقابل امتیازات خاصی همچون تخصیص سهمیه در حوزه تأمین سوخت مولدها و پرداخت پاداش همکاری برای این دسته از دارندگان مولد برق ارائه خواهیم کرد.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت خاطرنشان کرد: برای گذر موفق از پیک‌بار سال جاری، ۱۴۲ برنامه تخصصی در هشت محور در حوزه برق شهر تهران تدوین شده است.

وی استفاده از مولدهای برق در ساعات ۱۱ تا ۱۶ و قطع سامانه‌های سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعات اداری (۱۲) را از جمله موارد مورد تأکید در اجرای این طرح‌ها برشمرد.

ناظریان گفت: امید است با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران برای اجرای این برنامه‌ها و همکاری و همراهی مشترکان، امسال با مشکلی در تأمین برق مواجه نشویم.

وی در باره اینکه رسیدگی به خاموشی‌های ناخواسته چگونه است؟ ادامه داد: طبیعتاً شبکه برق هیچ شهری در برابر وقوع حوادث احتمالی به‌صورت کامل مصون نیست با توسعه زیرساخت‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین، هوشمندسازی تجهیزات و اتوماسیون پست‌های توزیع برق شاهد آن هستیم که خاموشی‌های رخ‌داده در سطح شهر تهران ناشی از حوادث معمول شبکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود.