خط انتقال ۷۰۰ میلی‌متری چدن به مدار بهره‌برداری بازگشت

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان گفت: خط انتقال آب ۷۰۰ میلی‌متری چدن در بلوار خرمشهر که به علت ترکیدگی از مدار خارج شد، با اقدام به موقع تیم عملیاتی این امور ترمیم و به مدار مصرف بازگشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، در پی گزارش ترکیدگی در میدان مشاهیر، کارشناسان بهره‌برداری شبکه آب با حضور در منطقه و بررسی انجام شده، متوجه وقوع حادثه و هدررفت آب در محل عبور لوله خط اصلی شدند که بلافاصله اکیپ رفع اتفاقات این امور در محل حاضر و نسبت به ترمیم و رفع اتفاق اقدام کرد.

سرپرست امور آبفای شهرستان زاهدان در این رابطه گفت: این اتفاق در بلوار خرمشهر زاهدان و بر روی خط اصلی انتقال آب با سایز ۷۰۰ میلی متری چدن، در عمق ۳ متر رخ داده که در کمترین زمان ممکن و با تلاش و همت تیم عملیاتی امور آبفای شهرستان زاهدان مرتفع شد و خط انتقال مذکور دوباره وارد مدار بهره‌برداری گردید.

وی افزود: این عملیات با همکاری کارشناسان اداره شبکه و انشعابات امور آبفای شهرستان زاهدان و کارکنان زحمتکش این امور با بهره‌گیری از امکانات داخلی با موفقیت به اتمام رسید و در طول این عملیات که رفع حادثه نصف روز به طول انجامید ، آب شرب بلوار خرمشهر با کمترین تنش‌آبی مواجه بود.