خشکسالی و کاهش بارندگی بر تولید و مصرف آب اثر مستقیم دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و جمعی از مدیران شرکت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار نمودند. به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این دیدار بیان داشت: برخی از مردم استان در مصرف […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و جمعی از مدیران شرکت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این دیدار بیان داشت: برخی از مردم استان در مصرف آب اسراف می کنند که می بایست به آنان تذکر داده شود، همگی ما می بایست تلاش نماییم تا خدمتگزاران مناسب و شایسته ای برای مردم باشیم و این مهم در سایه تلاش بی وقفه و مستمر تحقق می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با اظهار این که یک سوم از آب، شیرین کن های آب خانگی بلا استفاده است بیان داشت: مردم می بایست آب دورریز تصفیه شده را در آبیاری گل و گیاه منزل خویش استفاده نموده و تا آنجا که امکان دارد در استفاده صحیح از آب و مدیریت آن، اهتمام ورزند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ابتدای این دیدار ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین(ع)، انتصاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان را به محضر این بزرگوار تبریک گفت.

محمد طاهری به مسئله خشکسالی و کاهش بارندگی اشاره کرد و افزود: این عوامل در بخش های تولید و مصرف آب اثر مستقیم داشته و توصیه مدیریت مصرف آب را از تریبون نمازجمعه خواستار شد.

طاهری تصریح کرد: اگر مردم عزیز استان ۲۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی نمایند، دغدغه کمبود آب را نداشته و از آب شرب  پایدار و باکیفیت برخوردار هستیم.

وی راههای مدیریت مصرف آب را برشمرد و افزود: در ماه های محرم و صفر که مساجد، حسینیه ها و تکایا مراسم عزاداری برگزار می نمایند، انتظار داریم متولیان و دست اندرکاران این اماکن مذهبی بیش از پیش با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری نموده و در زمینه مدیریت بهینه مصرف آب نکات لازم را رعایت نمایند.