خسارت یک میلیارد ریالی طوفان به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید و توفان هفته اخیر در شهرستان های زابل و میرجاوه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خسارت به شبکه توزیع نیروی برق وارد کرد. خلیل عوض زاده در اینباره اظهار داشت: بر اثر این توفان شدید هشت اصله تیر فشار متوسط، یک […]

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید و توفان هفته اخیر در شهرستان های زابل و میرجاوه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خسارت به شبکه توزیع نیروی برق وارد کرد.

خلیل عوض زاده در اینباره اظهار داشت: بر اثر این توفان شدید هشت اصله تیر فشار متوسط، یک اصله تیر فشار ضعیف، ۲ عدد ترانس، هفت مورد باز شدن اصلی و کج شدن چهار مورد کنسول از جمله خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق در دهستان انده قدیم میرجاوه و منطقه نوار مرزی، تاسوکی تا شیله شهرستان زابل بود.
وی بیان کرد: نیروهای پر تلاش این امور در همان لحظات اولیه این اتفاق وارد عمل شده و برق این مناطق مجددا پایدار شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توفان و باد شدید، یکی از معضلات همیشگی این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می کند.
وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به صورت غیر حضوری انجام می شود اظهار داشت: مشترکان توزیع برق با شماره گیری سامانه های تلفنی ۱۵۲۱ امور مشترکین، ۱۲۱ اتفاقات، اپلیکیشن برق من و سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک) می توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.
عوض زاده بیان کرد: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت وارده می توانند از طریق اپلیکیشن برق من، منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.