خسارت زلزله به تاسیسات آبرسانی کوهرنگ

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از منطقه از وارد شدن خسارت گسترده تاسیسات آبرسانی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، سهراب بهرامی افزود: “در بررسی‌های اولیه صورت گرفته از تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان کوهرنگ علاوه تخریب ساختمان‌ها و ترک […]

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از منطقه از وارد شدن خسارت گسترده تاسیسات آبرسانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، سهراب بهرامی افزود: “در بررسی‌های اولیه صورت گرفته از تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان کوهرنگ علاوه تخریب ساختمان‌ها و ترک برداشتن ابنیه قطع آب آشامیدنی روستای مورز هم گزارش شده است.
وی در تشریح خسارت‌های وارد شده به تاسیسات آبرسانی گفت: ساختمان ایستگاه کلرزنی شهر چلگرد و دیوارهای دو ساختمان اداری ترک برداشته است و همچنین، تاسیسات مجتمع دشت زرین و ایستگاه‌های پمپاژ نصیرآباد، صالح‌آباد و …با مشکل مواجه شده است.
بهرامی ادامه داد: تخریب خط انتقال مجتمع آبرسانی بازفت بر اثر ریزش کوه، افت سطح آب در چشمه دزداران، خسارت به مخزن روستای سرآقاسید و تخریب ایستگاه‌های پمپاژ سیلگاه و غلام آباد از جمله آسیب‌های وارد شده است.
وی افزود: در زلزله‌های با ریشتر بالا معمولا آب چشمه‌ها تغییر مسیر می‌‌دهند و با توجه به لرزش‌هایی که اتفاق افتاده، چشمه تأمین کننده آب روستاهای مازه رشته و باغ چندار جابجا شده.
بهرامی بیان کرد: سه تیم تاسیسات درحال رفع مشکلات آبرسانی بوجود آمده هستند و تیم ارزیابی هم تشکیل و برای انجام بررسی‌های دقیق از خسارات وارده به تاسیسات، شبکه‌ها  و منابع تامین آب به مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ اعزام شدند.
قابل ذکر است، گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.