خدمت رسانی آبفا چهارمحال و بختیاری در ۶۷۵ شهر و روستا

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت پاسخگوی مطالبات مردم استان شد. دکتر احمدرضا محمدی با حضور در برنامه رادیو و تلوزیونی مردم و مسئولان صدا و سیمای مرکز چهار محال و بختیاری به سوالات هم استانی های محترم […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت پاسخگوی مطالبات مردم استان شد.

دکتر احمدرضا محمدی با حضور در برنامه رادیو و تلوزیونی مردم و مسئولان صدا و سیمای مرکز چهار محال و بختیاری به سوالات هم استانی های محترم پاسخ گفتند.

دکتر محمدی در ابتدای این برنامه گفت: خدمت بی منت به مردم شریف هم استانی از توفیقات و افتخارات ماست که در ۴۳ شهر و ۶۳۲ روستای استان چهارمحال و بختیاری ارائه می گردد.

وی افزود مفتخریم که لقب سقایی را بر عهده داریم و توانسته ایم با کمک همه همکاران خدمات خوبی را در راستای تامین آب سالم به عزیزان ساکن در مناطق شهری و روستایی استان ارائه دهیم.

نامبرده از سال زراعی گذشته به عنوان کم بارش ترین سال در ۵۰ سال اخیر به روایت گزارشها نام برد و گفت: متاسفانه گزارشها از پاییز کم بارش هم خبر می دهد که امید واریم لطف و رحمت خداوند شامل حال ما بشود و در پاییز و زمستان امسال بارشهای خوبی داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری مهمترین چالش پیش روی این شرکت را تامین آب پایدار برای شهروندان عنوان کرد و افزود: نیاز آب شرب این استان ۹۰ میلیون متر مکعب است که تامین آن در استان ما گرانتر از بقیه استانهاست بنابراین با توجه به دو پارامتر کم آبی و سختی تامین آب ، مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در مصرف این ماده حیات بخش را باید سر لوحه کار و رفتارهای خود قرار دهیم.

مدیر عامل آبفای استان در خلال این برنامه یک ساعته علاوه بر تشریح برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان به کلیه سوالات مردم که از طریق گزارشها و تلفنها مطرح می شد پاسخ گفتند.