خدمات الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب خوی ۱۰۰ درصد الکترونیکی است

معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب استان برخدمات الکتروتیکی 100 درصدی تاکید کرد .

به گزارش برقآب، به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، لطیف خوش سیرت در بررسی عملکرد ۶ ماهه خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی وضعیت موجود را مطلوب ارزیابی کرد .
خوش سیرت در جلسه ای که به همین خاطر تشکیل شده بود تصریح کرد : واگذاری انشعاب آب، واگذاری انشعاب فاضلاب، تغییر کاربری انشعاب آب، پاسخ به استعلام مالکیت انشعاب آب، تغییر مشخصات مشترکین آب و فاضلاب، تغییر تعداد واحد مسکونی مشترکین آب و فاضلاب، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب آب، تغییر قطر انشعاب آب، تفکیک کنتور آب، تغییر مکان کنتور آب، آزمایش کنتور آب، تعویض کنتور آب، نصب سیفون اضافی فاضلاب، قطع موقت و وصل انشعاب آب، جمع آوری یا ادغام انشعاب آب، تسویه حساب بدهی مشترکین آب و فاضلاب، درخواست بررسی صورت حساب مشترکین آب و فاضلاب، اعلام کارکرد کنتور آب، مشاهده سوابق صورتحساب ها و پرداختی های مشترکین آب و فاضلاب، فروش آب تانکری، پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب، رسیدگی به پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب و درخواست لوازم کاهنده مصرف آب است که در طول سال به صورت هوشمند و شبانه روزی به مشترکین ارائه می‌شود و در این زمینه برای اگاه سازی مردم اطلاع رسانی صورت گیرد .
وی افزود : برای سهولت و کاهش مراجعات مشترکان هم‌زمان همه مراحل خدماتی که در دفاتر پیشخوان دولت ارائه داده می‌شود، در پرتال شرکت نیز قابل دسترس خواهد بود.
معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص لزوم ارائه برخی مدارک و مستندات به آبفا در برخی درخواست‌های مشترکان گفت: پس از هماهنگی با مشترک، این امکان فراهم شده است تا مشترکین کپی مدارک لازم را از طریق دفاتر پیشخوان ارائه نمایند.