خبرنگاران متعهد با تهیه خبرهای امیدبخش، گام بزرگی در گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۰ برداشتند.

خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان از تلاش های خبرنگاران در جهت ارتقاء سواد آبی شهروندان و گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۰ تجلیل کرد. سید محسن صالح که به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار در معاونت خبر صدا و سیما  و دفاتر جراید، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مستقر در […]

خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان از تلاش های خبرنگاران در جهت ارتقاء سواد آبی شهروندان و گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۰ تجلیل کرد.

سید محسن صالح که به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار در معاونت خبر صدا و سیما  و دفاتر جراید، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مستقر در مجتمع مطبوعاتی اصفهان حضور یافته بود، در نشست های جداگانه با مدیران و خبرنگاران رسانه ها یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی داشت و از کوشش و مساعی متعهدانه خبرنگاران فهیم، آگاه و مسئول با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قدردانی کرد.

وی با بیان این که خبرنگاران  در اجرای رسالتی که بر عهده دارند، واقعیت‌ها را به صورت شفاف در اختیار جامعه قرار می دهند گفت: در چند سال اخیر یکی از دغدغه های اصلی کشور و استان مسئله تامین آب بوده است و خوشبختانه خبرنگاران به صورت شفاف و دقیق تبعات ناشی از خشکسالی را برای مردم تشریح کرده اند.

صالح با اشاره به کاهش بی سابقه بارندگی ها در سال آبی جاری نسبت به نیم قرن گذشته گفت: تابستان امسال سال بسیار سختی برای آبفای استان اصفهان بود زیرا شیوع بیماری کرونا و گرمای زودرس باعث افزایش مصرف مشترکین تحت پوشش شد به گونه ای که در ساعات اوج مصرف با کمبود ۴۳۰۰ لیتری آب در شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ مواجه  بودیم.

وی افزود: در شرایطی که چاه های فلمن به کلی خشک شده و این شرکت برای تأمین آب شرب و بهداشت مردم با چالش مواجه بود شوربختانه شاهد انتشار مطالب کذب و خلاف واقع بسیاری در فضای مجازی بودیم که آرامش روانی جامعه را هدف گرفته بود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان گفت: با وجود این خبرنگاران متعهد و رسانه های منصف با تهیه و انتشار خبرهای امیدبخش و گفتگو با صاحب نظران و متخصصان حوزه آب و بهداشت، گام بزرگی در جهت ارتقاء سواد آبی شهروندان و گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۰ برداشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان این که از ابتدای تنش آبی امسال تاکنون با بهره گیری از ۵۵۰۰ تانکر سیار در حدود ۶۰ میلیون لیتر آب بین مشترکین این شرکت توزیع شده است گفت: سلامت مردم خط قرمز آبفای استان اصفهان است و تمام تلاش سقایان این شرکت تامین آب شرب پایدار و سالم برای شهروندان و روستاییان عزیز است.