خاتمه دو پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان سمنان از خاتمه دو پروژه تحقیقاتی در چهارمین نشست این کمیته خبر داد.

محمد کاشفی گفت: “طراحی و ساخت پکیج حفاظتی از تجهیزات در مجموعه توزیع برق سمنان در برابر سرقت جهت جلوگیری در برابر خاموشی شبکه” به عنوان پروژه خاتمه یافته ای است که درنظر است با هماهنگی لازم، این طرح برای تجاری سازی به پژوهشگاه نیرو معرفی و هم جهت این طرح در سه شنبه های دانشی نیز ارسال شود.

وی یادآور شد: “ارائه الگوی توانمندسازی در حوزه نگهداری و تعمیرات شبکه توزیع برق با تاکید بر رعایت اصول ایمنی” پروژه تحقیقاتی دیگری است که خاتمه یافته و پژوهشگر می بایست نسبت به ارائه تمامی مستندات به دبیرخانه کمیته تحقیقات این شرکت اقدام نماید.

کاشفی با اشاره به این که پیگیری موضوع تمدید قرارداد پژوهشی طراحی و ساخت اینورتر تک فاز توسط دانشگاه دامغان از موارد مطرح شده در این جلسه به شمار می رود افزود: پیشنهادهای شرکت دانش بنیان فناوران شریف جهت ارائه پروپوزال، از جمله نامه هایی است که پیرامون آن بررسی به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: پیشنهاد یک اولویت تحقیقاتی با موضوع آموزش مجازی، فرمت بانک اطلاعاتی بانوان پژوهشگر و در دستورکار قرار دادن اولویت موضوع تاب آوری در پژوهشهای صنعت برق در کارگروه تحقیقات این شرکت جهت ثبت در سامانه ساتب، از دیگر مواردی است که پیرامون آنها تبادل نظر و تصمیم گیری شده است.