حمایت توانیر از شرکت های توانمند خصوصی در جایگزینی کولرهازی گازی فرسوده با کولرهای گازی راندمان بالا

در راستاي حمايت از بخش خصوصي، فراخوان شناسايي مجموعه هاي توانمند در زمينه تامين و جايگزيني كولرهاي گازي راندمان بالا با كولرهاي گازي فرسوده منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در راستای فراخوان های پیشین، شرکت توانیر به منظور حمایت از بخش خصوصی و غیردولتی، فراخوان شناسایی مجموعه های توانمند در زمینه تامین و جایگزینی کولرهای گازی راندمان بالا با کولرهازی گازی فرسوده را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت –بخش مناقصه منتشر کرد.

براین اساس شرکت توانیر در نظر دارد پس از ارزیابی کیفی اسناد شرکت های توانمند و واجد شرایط، مناقصه عمومی تامین پنجاه هزار کولرگزاری راندمان بالا و جایگزینی آنها با کولرهای گازی فرسوده را برگزار نماید.
این فراخوان  از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰،  در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت –بخش مناقصه منتشر شده است و شرکت های علاقمند و واجد شرایط می توانند تا ۲۴ فروردین ماه جاری اسناد مرتبط را از سامانه مذکور به آدرس https://etend.setadiran.ir دریافت کنند.
کلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد.
خاطرنشان می سازد  فراخوان مذکور با شماره ۲۰۰۰۰۰۱۰۰۷۰۰۰۰۲۷  در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) درج شده است.

طرح «جایگزینی یک میلیون کولرگازی فرسوده با کولرهای گازی راندمان بالا»  براساس مجوز شورای اقتصاد و در راستای استفاده از ظرفیت های ماده «۱۲» قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشورانجام می شود .

در این طرح کولرهای گازی فرسوده مشترکان در مناطق جنوبی کشور با انواع بهینه و کارا جایگزین خواهد شد و فقط یک سوم هزینه آن به صورت اقساطی از مشترک دریافت و باقی مانده هزینه اجرای طرح از محل صرفه جویی سوخت حاصله و منابع داخلی صنعت برق به سرمایه گذار پرداخت می شود.