حفر دو چاه کمکی در شهر کیان

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری مدیر اداره آب و فاضلاب شهر کیان از شروع حفاری چاه دوم در این شهر خبرداد. علی یدالهی گفت: در پی کم شدن بارشها و افت آبدهی چاههای تامین کننده آب شرب شهر کیان  شرکت آب و فاضلاب اقدام به […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری مدیر اداره آب و فاضلاب شهر کیان از شروع حفاری چاه دوم در این شهر خبرداد.

علی یدالهی گفت: در پی کم شدن بارشها و افت آبدهی چاههای تامین کننده آب شرب شهر کیان  شرکت آب و فاضلاب اقدام به حفر دو حلقه چاه کمکی نمود.

آقای یدالهی با اعلام این خبر افزود: در جهت رفع کمبود آب آشامیدنی در اوایل تابستان امسال چاهی به عمق ۷۰ متر با بیست متر گالری برای افزایش دبی پس از حفاری ، تجهیز و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: برای حفر چاه دوم نیز اقدام شده که پس از اخذ مجوزات لازم و انجام هماهنگی های قانونی دستگاه حفاری در حال حفر چاه مذکور می باشد که تا کنون بیش از ۵۰ متر حفاری آن انجام شده است.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهر کیان همراهی مردم در مدیریت مصرف ، صرفه جویی در مصرف آب و عدم استفاده از آب شرب در مصارف غیر شرب را خواستار شد و اظهار امید واری کرد با همکاری شهروندان محترم بتوانیم این مرحله از خشکسالی را نیز پشت سر بگذاریم.

نامبرده افزود: شرکت آب و فاضلاب تا کنون هشت چاه برای تامین آب آشامیدنی شهر کیان حفر نموده است.

قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب به حدود ۶۰۰۰ مشترک که شامل ۱۳۸۶۰ نفر جمعیت ساکن در شهر کیان می باشند خدمات آب و فاضلاب ارائه می نماید.

یادآوری می گردد برای رفع کمبود آب شرب در آینده هم این شرکت در حال پیگیری اخذ مجوزهای حفر چاه سوم در شهر کیان می باشد.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از همراهی ها و همکاری های همه جانبه مردم شریف و مسئولین دلسوزشهر کیان در مدیریت مصرف آب تشکر می کند و یاد آوری می نماید آب را ” بهینه مصرف کنیم – همیشه مصرف کنیم”.