وزیر کشور در چهارمحال و بختیاری و بازدید از پروژه های جهاد آبرسانی

وزير کشور در سفر به استان چهار محال و بختياري از طرح‌هاي جهاد آبرساني با اعتباري بالغ بر ۶۰۰ ميليارد تومان (١٠ پروژه) در پنج شهرستان اين استان بازديد کرد.

وزیر کشور در سفر به استان چهار محال و بختیاری از طرح‌های جهاد آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان (١٠ پروژه) در پنج شهرستان این استان بازدید کرد.

به گزارش برقآب، دکتر محمدی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در دومین روز حضور وزیر محترم کشور در این استان در شهرستان خانمیرزا در بازدید پروژه جهاد آبرسانی بیان کرد:
پروژه جهاد آبرسانی با اعتباری بالغ بر۶۰۰ میلیارد تومان در قالب ۱۰ پروژه در پنج شهرستان در این استان در حال انجام است. در شهرستان خانمیرزا این پروژه آبرسانی به ۴۴ روستا را به عهده دارد. در این پروژه سالانه ۵ میلیون مترمکعب آب از رودخانه کره بس برداشت ، پمپاژ و تصفیه میگردد و بین ۴۴ روستا توزیع می شود. حجم عملیات پروژه شامل ایستگاه آبگیر، ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه ، ۲۳ کیلومتر خطوط فولادی و ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۶۳۰۰ مترمکعب مخزن است. در حال حاضر بالغ بر ۵۰ درصد پروژه پیشرفت داشته است، آبگیر ساخته شده، شبکه توزیع تکمیل شده و تکمیل خطوط فولادی ، تصفیه خانه و نصب انشعابات خانگی در دستور کار قراردارد.