حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مرکز رسیدگی به شکایات مردمی استان زنجان

مرکز رسیدگی و پاسخگویی وزارت نیرو که به مناسبت دهمین سفر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت به استان زنجان  با حضور شرکت های صنعت آب و برق تشکیل شده بود، میزبان مشاور وزیر نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی و عملکرد وزارت نیرو بود. مریم کارگر نجفی در این مرکز که با مشارکت شرکت […]

مرکز رسیدگی و پاسخگویی وزارت نیرو که به مناسبت دهمین سفر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت به استان زنجان  با حضور شرکت های صنعت آب و برق تشکیل شده بود، میزبان مشاور وزیر نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی و عملکرد وزارت نیرو بود.

مریم کارگر نجفی در این مرکز که با مشارکت شرکت های آب و فاضلاب، آب منطقه ای، توزیع نیروی برق، برق منطقه ای، شرکت پارس سوئیچ و ایران ترانسفو دایر شده بود، از نزدیک در جریان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اشاره به رسیدگی به شکایات و مراجعات مردمی توسط این شرکت همزمان با سفر آیت الله رئیسی گفت: رسیدگی به مسائل حقوقی مشترکین و رسیدگی به درخواست تبدیل وضعیت کارکنان از جمله موضوعاتی بودند که مردم در مراجعات خود داشتند.

علیرضا جزء قاسمی بیان کرد: درخواست تخفیف و تقسیط در قبوض آب بهاء، درخواست واگذاری انشعابات آب و فاضلاب ، بخشودگی جرائم و درخواست تامین آب از دیگر موضوعاتی بود که بیشترین دلایل مراجعات مردمی را به خود اختصاص داده بود.

وی افزود: طی مدت دو روز فعالیت مرکز رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی، بیش از ۱۲۰ مورد مراجعه توسط مردم شریف استان زنجان به غرفه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شد که تمام این مراجعات ثبت ، رسیدگی و پاسخگویی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات مردمی و شنیدن نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم جزو اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان می باشد گفت: این شرکت در قالب دیدارهای مردمی بصورت هفتگی، حضور میدانی مدیران در جمع مردم شهرها و روستاها، ارتباط با مردم در بستر فضای مجازی، سایت، نظرسنجی و مرکز ارتباط با مشتریان همواره با مردم در ارتباط بوده و گوش شنوایی برای انتقادات مردم دارد .