در جمع مدیران عامل صنعت برق هرمزگان

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در نشستی حضور یافت

نشستی با حضور آقای دکتر کاظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو و مدیران عامل صنعت برق استان در شرکت برق منطقه ای هرمزگان برگزار شد .

به گزارش برقآب، در ابتدای جلسه آقای کاظمی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو درخصوص ناترازی برق در سال ۱۴۰۲ و مشکلات حاضر در کشور بیاناتی را اظهار نمودند . ایشان ضمن بیان اینکه ۴ استان گرمسیر کشور به اندازه ۵۰ % کل کشور مصرف دارند به تهییج و تغییر رفتار مردم اشاره نمود و گفت مردم تولید و هزینه های آن را باید بدانند. سپس درخصوص پاداش صرفه جویی در برق و اینکه به چه میزان این پاداش می تواند در مدیریت مصرف برق موثر باشد توضیح دادند و اینکه مردم باید بدانند چانچه یک کولر خاموش کنند در ماه یک میلیون تومان پاداش خواهند گرفت و دمای آسایش در کشور را به میزان ۲۴ درجه اعلام نموده و راهکارهای همکاری آحاد مردم را بیان نمودند .

در ادامه نمونه هائی از مشارکت مردم را در مسائلی مانند خرید اجناس برقی با کیفیت و کم مصرف منجمله کولرهای گازی و آلات برقی کم مصرف بیان نموده و راهکارهائی از جمله روشن نبودن دائم کولرها و یا عایق کاری و دوجداره نمودن پنجره ها را در زمینه هدر رفت انرژی بیان نمودند . در این جلسه مقرر گردید کلیه شرکتها با مشارکت یکدیگر ، اقدامات انجام شده و گزارش فعالیتها را حداکثر ظرف مدت یک هفته به مدیر کل محترم روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو منعکس نمایند.