حضور مدیر عامل برق منطقه ای فارس

یزد- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از افتتاح نخستین سد استان یزد در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش برقاب : در این بازدید که با حضور مدیر عامل برق همراهی دکتر توکلی معاون طرح و توسعه و مجریان مربوطه صورت پذیرفت آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های حیاتی مورد بررسی قرار گرفت.
️در این بازدید مهندس یداله حقیقی ضمن خدا قوت به مجریان، پیمانکاران، مشاوران و ناظران طرح ها با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی وزارت نیرو و دستور مقام عالی وزارت، ۱۸۰ اقدام در کشور برای عبور از پیک بار تابستان سال آینده در نظر گرفته شده که تعدادی از آن ها تحت عنوان پروژه های حیاتی در اولویت قرار گرفته است و بر همین اساس نیاز است تا تمام توان فنی، مهندسی و اجرایی برای اتمام به هنگام پروژه های مذکور بکار گرفته شود.
️وی با بیان اینکه برق فارس در سنوات گذشته با افتخار نشان داده مجموعه ای توانمند، با انگیزه و خبره است، به یاری خدا در اجرای پروژه های حیاتی نیز این موضوع را به اثبات خواهد رساند.
️مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم شریف استان های فارس و بوشهر از طریق بهره برداری از پهناورترین شبکه برق کشور یکی از افتخارات این شرکت است افزود علیرغم تمام محدودیت ها، اقدامات صورت گرفته طی سال های گذشته به نحوی بوده است که زیرساخت های مورد نیاز حوزه انرژی برق در منطقه بدون کم و کاست فراهم گردد.
️مهندس حقیقی با اشاره به اینکه همزمان با دومین دور سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان فارس از ۱۳ طرح تأمین و انتقال برق به ارزش ۱۲۶۳ میلیارد تومان بهره‌برداری شد. ادامه داد : هم اکنون نیز علاوه بر طرح های حیاتی، ده ها پروژه دیگر تامین و انتقال برق توسط شرکت برق منطقه‌ای فارس در استان های فارس و بوشهر در دست اقدام است که تا پیک بار سال آینده آماده بهره‌برداری و خدمت رسانی به مردم شریف این دو استان خواهد شد.
️مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با بیان اینکه علاوه بر اقدامات توسعه شبکه ، بهینه سازی و نوسازی شبکه موجود نیز از اولویت های این شرکت می باشد ، افزود : پیش بینی می شود حدود ۸۰۰۰ برنامه سرویس و نگهداری برای آماده سازی شبکه تا پیش از پیک بار تابستان سال آینده در استان های فارس و بوشهر انجام شود تا قابلیت اطمینان تجهیزات شبکه در ایام اوج بار افزایش یابد .
️وی همچنین نقش مدیریت مصرف و فرهنگ استفاده بهینه از منابع انرژی را در عبور موفق ازاوج بار بسیار مهم دانست و افزود : شرکت برق منطقه ای فارس علاوه بر اجرای پروژه های فنی ، برنامه های فرهنگی حوزه مدیریت مصرف را در دستور کار داشته که کاهش مصرف در بخش های صنعتی، کشاورزی و خانگی در سال های گذشته گواه این امر است .
️لازم به ذکر است که سال گذشته با پیگری مدیرعامل و‌ همت مجموعه برق فارس بخش قابل توجهی از پروژه‌های مهم این شرکت که اجرای آن ها در حالت عادی ۲۴ ماه زمان نیاز داشت در کمتر از ۷ ماه به بهره‌برداری رسید.