حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در برنامه ارتباط مردمی مرکز سامد

به منظور پاسخگویی برخط به تماس های مردمی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب بیان کرد: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، نخستین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق در سال ۱۴۰۱، در زمینه پاسخگویی به درخواست های مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۱، در مرکز سامد انجام شد.

ابوالفضل همتی با اشاره به این که این برنامه به مدت یک و نیم ساعت در مرکز سامد به اجرا درآمد گفت: احدی از مشترکین روستای چهارطاق شهرستان آرادان طی تماس تلفنی، از ارائه به هنگام انشعاب برق توسط همکاران قدردانی نموده و مشترک دیگری از شهر کلاته رودبار شهرستان دامغان ، موضوع جابه جایی پایه برق در محل جنب میدان شهدا را مطرح کرده که پاسخگویی لازم توسط مدیرعامل انجام شد.

وی یادآور شد: برنامه ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲ ظهر برقرار است و متقاضیان و مشترکان برق استان می توانند با شماره تلفن ۳۳۴۳۵۱۷۰ هماهنگ نمایند.